quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Jij raakt omaatje's aan als ze hun bontjas niet aan hebben?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:13 schreef lurf_doctor het volgende:
Wat hebbie gedaan dan?
Oma'tjes zonder bontjas... het idee alleen al...quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Jij raakt omaatje's aan als ze hun bontjas niet aan hebben?
Verklaar dat blauw oog in je fotoboek dan eens?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:25 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Mijn klacht: Ik ben heul niet vrouwonvriendelijk, stelletje feministen..
Gewoon de standaard bronstige, mannelijke terminologie gebruikt, en dronken zijn. En af en toe over poker praten bij ze in de buurt.quote:
Nou ja belachelijk.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:34 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Gewoon de standaard bronstige, mannelijke terminologie gebruikt, en dronken zijn. En af en toe over poker praten bij ze in de buurt.
Wat heb je eigenlijk aan vriendinnen als je ze toch niet neukt?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:43 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Nou ja belachelijk.
Ik zou nieuwe vriendinnen zoeken![]()
Deze wil ik in mn signaturequote:Op woensdag 28 maart 2007 09:44 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk aan vriendinnen als je ze toch niet neukt?
ze dronken voeren en met ze gaan neuken (mits ze lekker zijn)quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:44 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk aan vriendinnen als je ze toch niet neukt?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:48 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Een vrouw die er zich ongemakkelijk bij voelt als jij masturbeert waar ze bij is:
a) Is gewoon nog niet toe aan een dergelijke intimiteit binnen julie relatie
b) een frigide trut die je zo snel mogelijk moet lozen
c) had gewoon niet naast jou moeten gaan zitten in de bus
Eerlijk antwoord geven hè!
C.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:48 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Een vrouw die er zich ongemakkelijk bij voelt als jij masturbeert waar ze bij is:
a) Is gewoon nog niet toe aan een dergelijke intimiteit binnen julie relatie
b) een frigide trut die je zo snel mogelijk moet lozen
c) had gewoon niet naast jou moeten gaan zitten in de bus
Eerlijk antwoord geven hè!
'ze hoeven van mij niet te slikken, ik zwaffel ze ook niet in hullie d'r gezicht, en nadat ik klaargekomen ben val ik niet meteen in slaap'quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:25 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Mijn klacht: Ik ben heul niet vrouwonvriendelijk, stelletje feministen..
Beetje jammerquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:47 schreef gronk het volgende:
[..]
'ze hoeven van mij niet te slikken, ik zwaffel ze ook niet in hullie d'r gezicht, en nadat ik klaargekomen ben val ik niet meteen in slaap'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |