dat zie je toch op de andere fotos sjorsquote:Op maandag 9 april 2007 22:11 schreef denthemen het volgende:
dat weet jij niet Jorien, jij was hier niet
kan je nogeens die link aanpassenquote:Op maandag 9 april 2007 22:19 schreef denthemen het volgende:
ik zie hier maar 1 foto hiervan hoor, Marcel
En wat wou je gaan doen dan, met 10 man 2 ME'ers in elkaar schoppen?quote:Op maandag 9 april 2007 20:14 schreef RijstNatie het volgende:
met 10 man kan je makkelijk zonder stenen vechten met 2 me ers
Snapte hem ook al niet zo.quote:
Jij liep daar rond met je mandje Paaseieren?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:11 schreef PyTh het volgende:
heh
Voetbal Insite gemist gisteren![]()
Niemand het stuk van de PSV training gecappt natuurlijk?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij liep daar rond met je mandje Paaseieren?
Nope, dat waren de eerste 3 a 4quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
tegen gehouden door die vrouwelijke steward ?
Toch zonde dat Eric Gerets geen trainer/coach meer is van PSV.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ow oke, je zag ook zo hulptrainer nog proberen ze tegen te houden
Stan Valkx er ook bij en op het laatst Tonnie ook nogquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ow oke, je zag ook zo hulptrainer nog proberen ze tegen te houden
Was je daar eigenlijk bij PyTh?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Toch zonde dat Eric Gerets geen trainer/coach meer is van PSV.
Ik was bij die wedstrijd ja maar niet bij het "doorbreken" en "terugsturen"quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Was je daar eigenlijk bij PyTh?
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik was bij die wedstrijd ja maar niet bij het "doorbreken" en "terugsturen"
Nopequote:Op dinsdag 10 april 2007 11:04 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Met je zonnenbril en je beige SI?
Dan geef ik het opquote:
Dan zal dat vandaag nog wel herhaald worden denk ikquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:48 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Dan geef ik het op.
Beelden waren trouwens vanmorgen nog bij het sportjournaal. In diverse kranten stonden ook wel foto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |