Uitsluiten zeg ik.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:47 schreef PyTh het volgende:
Tottenham gisteren ook weer aardig tekeer gegaan in Sevilla.
Braken door tot in het vak van Sevilla waarna ze door de ME terug het vak in geslagen werden.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:25 schreef mcyodogg het volgende:
Ik lees op de BBC dat de Spaanse politie een gehandicapte Tottenham-fan uit 'n rolstoel geslagen heeft
En de schuld bij de fan neergelegd uiteraard?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:29 schreef Superheld het volgende:
Achja, hier reden ze een aantal jaar geleden bij utrecht thuis een rolstoeler omver met hun busje....
Zal wel weer iets zijn geworden is gebeurt onder zware druk nadat de ME bekogeld werd blabla de agenten valt niks te verwijten etc etcquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En de schuld bij de fan neergelegd uiteraard?
quote:Op zondag 8 april 2007 22:32 schreef Superheld het volgende:
Ajax op de koffie bij Haarlem geweest?
Geloof verder in de ggd nog wat gedoe en bij feyenoord ook...
Meer info iemand?
quote:Arrestaties na bestorming Maasgebouw
Door ADRIANNE DE KONING
ROTTERDAM - De politie heeft zondagmiddag met veel mankracht voorkomen dat boze Feyenoord-supporters..
... het Maasgebouw bestormden.
Stenen vlogen door de lucht bij charges door de Mobiele Eenheid. Uiteindelijk werden rond de verloren wedstrijd tegen Groningen tien relschoppers gearresteerd. De politie verwacht aan de hand van politiebeelden de komende dagen nog meer supporters op te pakken voor de schermutselingen.
De problemen begonnen ´s middag in het centrum, waar tientallen Feyenoorders de aanhang van de tegenpartij opzochten. Die hadden een terras in de buurt van het Schouwburgplein bezet. Omdat Feyenoord-Groningen geen risicowedstrijd was, mochten de Groningers op eigen gelegenheid naar Rotterdam reizen.De politie, extra alert vanwege informatie over mogelijke problemen, kwam hierop in actie met de bereden brigade. Een stoeptegel miste maar net een van de ruiters. De man die de tegel gooide, werd door agenten in burger gevolgd en even later opgepakt.
Een confrontatie tussen de twee rivaliserende groepen bleef uit.In het stadion, waar actie werd gevoerd voor de weggestuurde oud-Feyenoorder en ex-jeugdtrainer Henk Fräser liep de spanning direct op. Supporters werden helemaal boos toen een spandoek met de tekst ‘Nieuw bestuur, hetzelfde gezeik’werd weggehaald. Toen ook nog verloren werd verzamelden honderden supporters zich bij het Maasgebouw, het symbool voor het bestuur. ,,We wilden alleen verhaal halen,’’ vertelt een supporter later, die verontwaardigd is door het optreden van de politie.
De ME probeerde het Maasgebouw te beschermden tegen de woedende massa, die volgens een schatting van de politie zo'n zeshonderd supporters telde. Met charges werd geprobeerd de groep weg te krijgen, ook om te zorgen dat de Groningen-supporters veilig naar huis konden. Zowel tussen het Maasgebouw en het Topsportcentrum, als onder het stadionviaduct, gooiden relschoppers met grote keien. Niemand raakte hierbij gewond.
Na een lange afkoelperiode waarbij een groot deel van de omgeving, waaronder het stadionviaduct, was afgezet, vertrokken ook de laatste teleurgestelde Rotterdammers naar huis. Daarna kon ook de aanhang vanuit het hoge noorden naar de eigen auto, bus, tram of trein.
Niks aan het handje was er. Weer Hardcorehooligan geblaatquote:Op zondag 8 april 2007 22:32 schreef Superheld het volgende:
Ajax op de koffie bij Haarlem geweest?
Aha, vond het al aardig onzinnigquote:Op maandag 9 april 2007 00:44 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Niks aan het handje was er. Weer Hardcorehooligan geblaat
stonden er genoeg links van zequote:Op maandag 9 april 2007 20:14 schreef RijstNatie het volgende:
met 10 man kan je makkelijk zonder stenen vechten met 2 me ers
Zeg dat dan. En niet dat ze links van de ME-ers stondenquote:Op maandag 9 april 2007 20:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Links gezien vanaf de foto sjors
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |