Hopen dat Catania-Palermo zich snel herhaaltquote:Op donderdag 5 april 2007 14:24 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Vieze gore teringagenten, ik mag lijden dat ze een keer een stoeptegel op hun harses krijgen![]()
![]()
Over een klein maandje zal ik proberen een stoeptegel Stadio Olimpico binnen te smokkelen.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:24 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Vieze gore teringagenten, ik mag lijden dat ze een keer een stoeptegel op hun harses krijgen![]()
![]()
Sshhh de kit leest meequote:Op donderdag 5 april 2007 16:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Over een klein maandje zal ik proberen een stoeptegel Stadio Olimpico binnen te smokkelen.![]()
Wel beschouwd gebeurde er bij Feijenoord in Nancy ook niet zoveels heftigs..quote:Op donderdag 5 april 2007 10:12 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Het punt is dat jij de rellen van Man Utd en die van feyenoord vergelijkt, en dat klopt gewoon niet
Hier heb ik zo'n hekel aan. Dat hypocriete gelul.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:06 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Wat een kankergek die me'er, slaat die supporter op de grond gewoon z'n hele kop kapot![]()
![]()
Daar gaat het toch niet om. Je gaat gewoon niet doorslaan als iemand al weerloos op de grond ligt. Punt.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:49 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Dat de ME eerst die hooligan laat opstaan en zodra die staat en opnieuw op de ME afrent, weer neer moet slaan? Ze kunnen hem beter gelijk neerslaan, heb je tenminste 1 zorg minder
Ja en dan staat die op en wil die opnieuw de ME aanvallen> gelijk uitschakelen dan ben je ervan af.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om. Je gaat gewoon niet doorslaan als iemand al weerloos op de grond ligt. Punt.
Daar ga je al pik, ze waren niet aan het rellen.Er werd wat gegooit en toen moset de ME gelijk hakkenquote:Op donderdag 5 april 2007 18:49 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
Hier heb ik zo'n hekel aan. Dat hypocriete gelul.
Als je wilt rellen moet je de concequenties ook maar aanvaarden, en niet gaan janken als iemand van de ME je slaat![]()
ze gooien met vuurwerk ja. Dan komt de ME erbij, als de ME erbij komt worden de engelsen agressief tegen de MEquote:Op donderdag 5 april 2007 19:19 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Daar ga je al pik, ze waren niet aan het rellen.Er werd wat gegooit en toen moset de ME gelijk hakken
Als iemand jou slaat met een stok wordt jij niet agressief?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:23 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
ze gooien met vuurwerk ja. Dan komt de ME erbij, als de ME erbij komt worden de engelsen agressief tegen de ME![]()
Leer lezen. Dat staat er niet. Ik zeg alleen dat je niet hypocriet moet zijn als iemand van de ME je slaat. Ik heb zelf vaak genoeg klappen gekregen, bekenden van mij ook. Waar ik een ontzettende hekel aan heb zijn mensen die verontwaardigd worden als je klappen van de ME krijgt.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:26 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Als iemand jou slaat met een stok wordt jij niet agressief?
Moraalridder![]()
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 5 april 2007 19:28 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
Leer lezen. Dat staat er niet. Ik zeg alleen dat je niet hypocriet moet zijn als iemand van de ME je slaat. Ik heb zelf vaak genoeg klappen gekregen, bekenden van mij ook. Waar ik een ontzettende hekel aan heb zijn mensen die verontwaardigd worden als je klappen van de ME krijgt.
Blijf dan maar lekker op de bank zitten, thuis!
Dan moet je nu zeggen dat die eerste opmerking van jou nergens op sloeg, dan kan ik weer goed slapen vannachtquote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 19:51 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
Dan moet je nu zeggen dat die eerste opmerking van jou nergens op sloeg, dan kan ik weer goed slapen vannacht
Normaal krijg je hiervoor poging tot doodslag voor aan je broekquote:Op donderdag 5 april 2007 19:51 schreef PizzaSalami het volgende:
Misschien, je kan ook een balletje opgooien over de overdreven reactie van de politie. Zoals in enkele reportages te horen is, ze moeten sinds die moord op die smeris gewoon wat te hakken hebben.
Tja, als er geen vuurwerk werd gegooid, was de ME ook nooit het stadion in gekomen. Het begint toch echt altijd bij de supporters hoorquote:Op donderdag 5 april 2007 19:51 schreef PizzaSalami het volgende:
Misschien, je kan ook een balletje opgooien over de overdreven reactie van de politie. Zoals in enkele reportages te horen is, ze moeten sinds die moord op die smeris gewoon wat te hakken hebben.
Dat zootje uit rome gooit net zo hard.En als je met vuurwerk gooit, mag een ME'er je kapotslaan?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:56 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
Tja, als er geen vuurwerk werd gegooid, was de ME ook nooit het stadion in gekomen. Het begint toch echt altijd bij de supporters hoor
Niet als je smeris bent.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:54 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Normaal krijg je hiervoor poging tot doodslag voor aan je broek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |