Het punt is dat jij United goed probeert te pratenquote:Op donderdag 5 april 2007 10:12 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Het punt is dat jij de rellen van Man Utd en die van feyenoord vergelijkt, en dat klopt gewoon niet
Er werd over en weer met flessen en dingen gegooid.Gebeurt wel vaker, ze hadden ook die prikkers kunnen slaan.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:13 schreef Luni het volgende:
[..]
ME kwam gisteren voor de lol het vak op.
Straf van Feyenoord was terecht hoor, maar er wordt overduidelijk met 2 maten gemeten.
En als Nantes had gereld bij Nantes-feyenoord en die straf had gehad, dan had jij ook niet meegedaan aan deze discussiequote:Op donderdag 5 april 2007 10:14 schreef Luni het volgende:
[..]
Het punt is dat jij United goed probeert te praten
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:16 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
En als Nantes had gereld bij Nantes-feyenoord en die straf had gehad, dan had jij ook niet meegedaan aan deze discussie![]()
Morgen groot artikel in de krant.Over dat de gemiddelde hooligan niet alleen werkloos is, maar ook een goede baan kan hebbenquote:
Een kilmometertje of 750.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:17 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Boeit dat Nantes of Nancy
En toch smult de media ervanquote:Op donderdag 5 april 2007 10:24 schreef MaxPower het volgende:
Elke jan lul loopt tegenwoordig in pak dus dat zegt niks.![]()
Blijven 2 kutclubsquote:
Gewoon ManU eruitgooien, tuig dat het is.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:44 schreef zjroentje het volgende:
En gewoon door blijven meppen, malloten.
Iemand de DVD "Italian Sundays" gezien? Die blauwhelmen komen het vak op als een mieren-familie, ongekend veel en maar meppen met die stokken van ze.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:44 schreef zjroentje het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon ManU eruitgooien, tuig dat het is.
Krijg liever wat klappen met een stok, dan hele ladingen traangas in mijn gezicht.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Iemand de DVD "Italian Sundays" gezien? Die blauwhelmen komen het vak op als een mieren-familie, ongekend veel en maar meppen met die stokken van ze.
"Ik heb een hekel aan politie"quote:Op donderdag 5 april 2007 10:06 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Wat een kankergek die me'er, slaat die supporter op de grond gewoon z'n hele kop kapot![]()
![]()
In dit geval was dat geoorloofd.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:44 schreef zjroentje het volgende:
Vieze gore teringagenten, ik mag lijden dat ze een keer een stoeptegel op hun harses krijgenquote:Op donderdag 5 april 2007 10:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier zijn beelden te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |