quote:Voorlopig geen voetbal in Griekenland
30/3/2007 15:00
Alle teamsporten in Griekenland, waaronder het voetbal, worden vijftien dagen stilgelegd. Supportersrellen zijn de aanleiding voor dit besluit.
De beslissing om vijftien dagen geen teamsporten toe te staan in Griekenland werd genomen na kabinetsberaad van de Griekse regering. Donderdagavond kwam bij rellen tussen fans van de rivaliserende clubs Olympiakos Piraeus en Panathinaikos een supporter om het leven; zes anderen raakten gewond, onder wie één ernstig.
De politie arresteerde dertien supporters. De ongeregeldheden speelden zich af voor een volleybalwedstrijd tussen de beide clubs. Olympiakos en Panathinaikos zijn de grootste verenigingen van Griekenland.
Een woordvoerder van de regering verklaarde dat teamsporten pas vanaf 13 april weer zijn toegestaan in Griekenland, en dat na dit soort incidenten voortaan hoge gevangenisstraffen zullen worden opgelegd.
Misschien iets voor een reportage van Netwerk ?quote:
Hebben jullie op de Korenmarkt al gevochten ?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:54 schreef Happel het volgende:
Feijenoord is goed bezig vanavond.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Hebben jullie op de Korenmarkt al gevochten ?
Ik was later in de avond pas thuis ( en heb het kampioenschap van De Graafschap maar gevolgd )quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:19 schreef Cantona_No.7 het volgende:
![]()
feyenoord de gaxte je weets
Waar was jij?
Was ook een geintje.Als je het via via hoort, wordt er standaard gevraagd: waar was jij?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ik was later in de avond pas thuis ( en heb het kampioenschap van De Graafschap maar gevolgd )
Ik kom eigenlijk nooit in dat supportercafe , maar het is dus gebeurd.
Als het gebeurd is, zal ik het nog wel horen.![]()
okequote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:33 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Was ook een geintje.Als je het via via hoort, wordt er standaard gevraagd: waar was jij?
quote:niks 50-50. kroeg aangevallen vitesse geen kans eruit te komen.
Niks geleerd hoor, wordt vaak op i-net gevraagd, zegt niks dusquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
oke, wist ik eigenlijk niet
, ach ja weer iets geleerd
![]()
Het gastenboek van Hardcore Hooligan
[..]
Okequote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:48 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Niks geleerd hoor, wordt vaak op i-net gevraagd, zegt niks dus![]()
En geloof niet alles op Hardcore hooligan, wel goede site trouwens
Idd ja iedereen kan maar wat roepenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Oke![]()
Nee dat doe ik ook niet, maar ja dat is vaak i-net met dit soort dingen veel geruchten
![]()
Iedereen kan vanalles roepen.
Ze hebben klappen gehadquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:55 schreef denthemen het volgende:
vertel
JKG sowieso nietquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:24 schreef DarkShine het volgende:
Groningen gisteren schijnbaar in de hoofdtribune geweest bij Roda, groot paniek bij de stewards
Ben ik er weer eens een match niet...
Er wordt verder over gezwegen , wellicht dat er morgen nog iets gebeurd ?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:33 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ze hebben klappen gehad
quote:Feyenoord was in arnhem ja, met 35 man kroeg aangevallen met maar liefst 7 bezoekers incl vrouwen. Niet gebeld niets, echte jodestreken dus. Nu dus nooit meer zeuren 010 over jodenstreken.
Den haag heeft tenminste het lef om te bellen.
TRouwens jullie kwamen niet naar binnen, tegengehouden door welgeteld 4 jongens,
quote:Feyenoord de kroeg aan gevallen??? Men heeft de ramen van de kroeg eruit gegooit en is hem daarna gesmeerd! Wat een laffe joden streek. Om kwart over negen deze aktie uit te voeren! Er zaten opdat moment 10 mensen in de kroeg. Helden zijn het! 7 man van Feyenoord opgepakt. Waaronder mijn q base mattie kale met rotterdam op zijn achter hoofd! Die aldaar een portie smeer kreeg... Respect voor feyenoord... tot morgen of zondag... kakkerlakken!!!!
quote:Wat een lul verhalen weer jezus internet de gekste. Zaten met 10 jongeren in onze kroeg circa 10 uur. We hadden zelf afgesproken half 11 verzamelen. Circa 30/35 man feyenoord valt ons aan om circa 10 uur ze gooien de ruiten er uit met een fiets en een brommer. Met veel moeite ze buiten de kroeg kunnen houden. Een jongen van Feyenoord de kop kapot door een bier glas en verder een hoop kapote ruiten . Half uurtje later komt er een keer 40 man binnen. (waarom niet eerder?) Op zoek gegaan naar Feyenoord waarnaar het nog even los ging met de politie. Circa 15 jongens van Feyenoord opgepakt???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |