Toen die burgemeester van Utrecht zei dat ze via verhalen op internet hadden vernomen dat er allerlei groepen naar Utrecht zouden komen,toen kreeg ik gewoon de slappe lach.Dus als men op internet zou zetten dat men in Bagdad gaat afspreken om daar te knokken schakelen ze ook meteen de VN in?quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:35 schreef M0NTANA het volgende:
Kut-docu dus?
Volgens mij valt dat bij vooral de jongeren wel mee...quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:15 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Hij is nog altijd de onbetwiste leider.
en er kwam een groep van katwijkquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:52 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Toen die burgemeester van Utrecht zei dat ze via verhalen op internet hadden vernomen dat er allerlei groepen naar Utrecht zouden komen,toen kreeg ik gewoon de slappe lach.Dus als men op internet zou zetten dat men in Bagdad gaat afspreken om daar te knokken schakelen ze ook meteen de VN in?
Dat is de algemene regel, altijd al zo geweestquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:22 schreef plae het volgende:
Per 2 uur een dag zitten.
Komt een leuke groep uit Katwijk hoor, heb jij weinig janksmiltjes tegen in te brengen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en er kwam een groep van katwijk![]()
Inderdaad, en 1 dag per 25 e boete.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:32 schreef PizzaSalami het volgende:
Dat is de algemene regel, altijd al zo geweest.
Dat gaat nog wel, maar 2 uur/1 dag is vrij heftig. Ken iemand die voor een onbenullig iets 100 dagen zit nu omdat hij niet op een brief heeft gereageerdquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Inderdaad, en 1 dag per 25 e boete.
Maat van me die z'n collega is Bosniër en die vertelde dat ze het bewust doen omdat de bondsvoorzitter van Servische afkomst is.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:08 schreef Erasmusch het volgende:
Wat was er met die Bosniers in Oslo aan de hand?
Wat deden ze dan ? Hele verhaal is aan mij in ieder geval voorbij gegaan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:22 schreef Luni het volgende:
[..]
Maat van me die z'n collega is Bosniër en die vertelde dat ze het bewust doen omdat de bondsvoorzitter van Servische afkomst is.
Veel fakkels op het veld, staan volgens mij filmpjes in het vorige topic.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:49 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Wat deden ze dan ? Hele verhaal is aan mij in ieder geval voorbij gegaan.
Maar ze hebben nu toch 2 aparte teamsquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:22 schreef Luni het volgende:
[..]
Maat van me die z'n collega is Bosniër en die vertelde dat ze het bewust doen omdat de bondsvoorzitter van Servische afkomst is.
Jaquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar ze hebben nu toch 2 aparte teams
Hier een filmpje van het fakkelwerpen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:54 schreef Luni het volgende:
[..]
Veel fakkels op het veld, staan volgens mij filmpjes in het vorige topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |