DOEN!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:08 schreef Sodeju het volgende:
...weet jij mischien wat ik moet zeggen en/of doen?
Groetjes,
18 jarige onzekere jonguhh :$:$
gewoon in dr bek schoffelenquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:08 schreef Sodeju het volgende:
Ik ben heel veel verliefd op een meisje. ze heet maria engel en we hebben bijna een maand verkering. ik had het vaak over de liefde via msn en ik was laatst bij haar langs en mischien komt ze deze zaterdag naar mij. maar ik had een vraag: hoe vraag je netjes om een tongzoen zonder haar te beledegen? want ik verlang daar zo naar al vanaf dat ik verkering heb. weet jij mischien wat ik moet zeggen en/of doen?
Groetjes,
eerst flink swaffelen daarna vragen voor tongzoen 14.gifquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:08 schreef Sodeju het volgende:
Ik ben heel veel verliefd op een meisje. ze heet maria engel en we hebben bijna een maand verkering. ik had het vaak over de liefde via msn en ik was laatst bij haar langs en mischien komt ze deze zaterdag naar mij. maar ik had een vraag: hoe vraag je netjes om een tongzoen zonder haar te beledegen? want ik verlang daar zo naar al vanaf dat ik verkering heb. weet jij mischien wat ik moet zeggen en/of doen?
Groetjes,
Breng die jonge nou niet op dat idee, emo's hebben we al genoegquote:
Nee, want me vader zegt dat jongeren een gevaar op de weg zijn. Dus ik mag pas vanaf me 21ste me rijbewijs van hem halenquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:21 schreef biermeister het volgende:
18 jaar en je weet het nog niet....heb je wel je rijbewijs=
Bedankt voor het goedmaken van mijn dag.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:26 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Nee, want me vader zegt dat jongeren een gevaar op de weg zijn. Dus ik mag pas vanaf me 21ste me rijbewijs van hem halen
Je vader neukt wel de buurvrouw als jullie in de kerk zitten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:26 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Nee, want me vader zegt dat jongeren een gevaar op de weg zijn. Dus ik mag pas vanaf me 21ste me rijbewijs van hem halen
HEY ECHT NIET!quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:08 schreef Houzer het volgende:
[..]
Je vader neukt wel de buurvrouw als jullie in de kerk zitten.
Ik ben gevraagd om te filmen, toen je vader haar en haar 14 jaar oude dochter anaal nam.quote:
TS's vader heeft mijn vriendin anaal ontmaagd?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:54 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik ben gevraagd om te filmen, toen je vader haar en haar 14 jaar oude dochter anaal nam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |