Ik ga zekers kijken!quote:Op maandag 2 april 2007 13:41 schreef milagro het volgende:
Vanavond is onder anderen Tom Egbers te gast. Hij is een van de bekende Nederlanders die een bijdrage leverden aan het boek Mijn Johan Cruijff dat verschijnt ter gelegenheid van de 60e verjaardag van Cruijff. Verder in het programma ook aandacht voor het proces Holleeder dat vandaag begint.
Hij ziet er moe uit. Wat wil je ook, na zo'n dag.quote:Op maandag 2 april 2007 23:12 schreef Toad het volgende:
Ja. Ik vind de advocaat van hem nou ook niet een geweldige indruk maken eerlijk gezegd.
Dat je er evt. moe uitziet oke, maar qua inhoud schiet hij een beetje tekort in persoptredens. Hij heeft niet echt een verhaal. Hij gaat daar zitten en beantwoordt de vraag van de presentator en doet dat ook maar half.quote:Op maandag 2 april 2007 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij ziet er moe uit. Wat wil je ook, na zo'n dag.
wat een waardeloos interview was dit weer zeg.quote:Op maandag 2 april 2007 23:36 schreef golfer het volgende:
Verheug me al op al de uitzendingen over de 60ste verjaardag van JC.
quote:Op maandag 2 april 2007 23:36 schreef golfer het volgende:
Verheug me al op al de uitzendingen over de 60ste verjaardag van JC.
Marijnissen is naar Griekenland zei die Paulquote:Op maandag 2 april 2007 23:43 schreef Wup het volgende:
waarom vragen dit Marijnissen niet zelf? Hij is daar zo een beetje wekelijks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |