Ik weet niet hoe de rest er over denkt maar ik vond het goede aflevering, één van de betere zelfs. Zelfs Vogelaar kon ik hebben, alhoewel een beetje flauw om in Ondiep met ambtenaren in een huis te zitten ipv bij een gezin te logeren. Diepman had ik een hard hoofd in omdat ze al te zien was in Boulevard maar ze had nog wel degelijk meer toe te voegen. Ook Vreeman kwam goed en geloofwaardig over en heb gevoel dat hij de touwtjes wat betreft die Imam+zoon ferm in handen heeft zonder de dialoog (ook met de rest van allochtonen) te verliezen of te verzanden in het drinken van kopjes thee zoals Cohen dat in A.dam ietsje te vaak doet. Ook die dame Beatrice de Graaf had een goed verhaal, had ik eigenlijk iets meer over willen horen aangaande 'Terroristen en hun bestrijders.' Ietsje makkelijk denkend over 9/11, 3000 duizend doden is veel maar dat gebeurd elders in de wereld ook en daar hoor je niemand over, waarop Vreeman puntig opmerkte dat 1 dode in Ondiep niet vergoeilijkt dat ook daar anders doden vallen (of woorden van gelijke strekking). Een vlot in elkaar getimmerde uitzending met als alsluiting een glas wijn qua vette sneer naar de uitzending daarvoor.