hoe dat zo?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:04 schreef golfer het volgende:
Kijk weer een keer, vooral vanwege Diepman.
Het verhaal over haar gestorven kindje.quote:
Het kind is met 26 weken geboren, veel te vroeg dus, en is na 5 weken overleden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:19 schreef Arcee het volgende:
Witteman: "...26 weken..."
Diepman: "...5 weken..."
Dat scheelt nogal.
Aha.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:00 schreef milagro het volgende:
Het kind is met 26 weken geboren, veel te vroeg dus, en is na 5 weken overleden.
Dat maakt haar nog steeds niet neukbaar, het potje.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:03 schreef Arcee het volgende:
Diepman heeft een mooie uitstraling, trouwens.![]()
Ik vond haar verhaal psychologische wel goed in elkaar zitten. Ze wilde maar duidelijk maken dat het 'gewicht' wat je aan de doden van 11 september hangt heel erg in het voordeel van terroristen werkt maar dat je gelijk (oa aan jouw reactie te merken) er niet aan ontkomt óm zo'n gewicht eraan te hangen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:40 schreef milagro het volgende:
ik vond die de Graaf helemaal niet zo'n goed verhaal hebben, het waren ofwel open deuren ofwel schandalig relativerend, versimpeld gelul.... die opmerking over die verkeersdoden, ja hallo, zo lust ik er nog wel een paar, zo is alles te relativeren, hè.
Moet iedere vrouw dan neukbaar zijn?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat maakt haar nog steeds niet neukbaar, het potje.
Leuke meid, prachtige uitstraling.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:09 schreef Wup het volgende:
Ilse de Lange
Paul Witteman met z'n uitgestreken rooie VARA-smoel.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:41 schreef DrDentz het volgende:
Witteman is anders net zo'n erge mongool
voor jullie niet nee, maar hij heeft wel gelijkquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat maakt haar nog steeds niet neukbaar, het potje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |