Ja, ik heb samen met iemand anders besteld, hij had 7 artikelen en ik 5, in totaal 12 dus, nu maar hopen dat de bestelling weer verzonden wordt.quote:
kreeg je ook weer die standaard "shipping adress approval mail"?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:17 schreef SatanicWarrior het volgende:
Mijn bestelling is vandaag verstuurd en moet 19 april aankomen.
Onze is 3 april verstuurt door Ellen en is er nu de 17de nog steeds nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:17 schreef SatanicWarrior het volgende:
Mijn bestelling is vandaag verstuurd en moet 19 april aankomen.
Ik heb de 3e mijn bestelling bij Ellen doorgegeven... Ze heeft het afgelopen zaterdag (14e) naar mij gestuurd. Moet dus nog wel ff wachten denk ikquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:26 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Onze is 3 april verstuurt door Ellen en is er nu de 17de nog steeds niet![]()
ja, weer die billing address confirmation, maar gewoon niet op gereageerd, en vanochtend is de bestelling door FedEx opgepikt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
kreeg je ook weer die standaard "shipping adress approval mail"?
ja das het vervelende aan bestellen via ellen, die lange wachttijd, ik heb het nu gelukkig steeds binnen een week al binnen als ik direct van abercrombie.com bestel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:26 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Kan je het pakketje niet traceren via www.usps.com?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:26 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Geen track/tracenummer, maarja komt vanzelf wel een keer hierquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:25 schreef Phraze het volgende:
[..]
Kan je het pakketje niet traceren via www.usps.com?
Vandaag is mijn pakketje in Nederland aangekomen dus hopelijk wordt deze morgen geleverd!
Het pakketje is op 10 april door Ellen verzonden....
PS: Normaal gesproken duurt het zo'n 7 á 10 dagen voordat het pakketje in Nederland wordt afgeleverd zei Ellen!
Geen douane met zo`n grote bestelling, wtf ?quote:Op donderdag 19 april 2007 14:27 schreef SatanicWarrior het volgende:
15 april besteld, vandaag 19 april wordt mijn bestelling geleverd, de chaffeur is al onderweg.
Het pakket is vanochtend om 7:41u aangekomen bij de FedEx in Amersfoort, en 2 uur later op FedEx-voortuig voor bezorging.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:37 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Geen douane met zo`n grote bestelling, wtf ?
Volgens mij heeft FedEx (net als DHL) afspraken met de douane over het wel of niet checken/vasthouden van pakketten. Dit betekend dus niet dat je er geen heffing over hoeft te betalen. Dat heeft FedEx als het goed is zelf geregeld.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:37 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Geen douane met zo`n grote bestelling, wtf ?
Arrived Abroad, April 17, 2007, 9:39 am, NETHERLANDSquote:Op donderdag 19 april 2007 14:23 schreef JopJuh het volgende:
Arrived Abroad, April 12, 2007, 10:21 am, NETHERLANDS
Bullet Into Foreign Customs, April 12, 2007, 10:21 am, NETHERLANDS
douane schiet eens op ?![]()
Ja maar hoe langquote:Op donderdag 19 april 2007 20:52 schreef Phraze het volgende:
[..]
Arrived Abroad, April 17, 2007, 9:39 am, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, April 17, 2007, 9:39 am, NETHERLANDS
![]()
DOUANE! Dan kan het bij mij nog wel een poos gaan duren......
Zijn er nog mensen hier die ook via Ellen hebben besteld en kunnen vertellen hoelang het duurde voordat het pakketje over was?
Ik heb 2 keer via haar besteld, de eerste keer was het 13 dagen en de tweede keer iets van 14 dagen ofzo.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:52 schreef Phraze het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen hier die ook via Ellen hebben besteld en kunnen vertellen hoelang het duurde voordat het pakketje over was?
Bij mij was het ook zoiets.. maar nu duurd het al 17 dagen... Zal er wel aan liggen dat ik van 2 sites heb besteld.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:25 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer via haar besteld, de eerste keer was het 13 dagen en de tweede keer iets van 14 dagen ofzo.
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:52 schreef Phraze het volgende:
[..]
Arrived Abroad, April 17, 2007, 9:39 am, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, April 17, 2007, 9:39 am, NETHERLANDS
![]()
DOUANE! Dan kan het bij mij nog wel een poos gaan duren......
Zelfde bij ons dan denk ikquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]wil je niet bang maken maar als jij niet gaat bellen sturen ze het gewoon retour afzender
![]()
Dus ga maar bellen zou ik zeggen.
Wedden dat ze geen certificaat van origine hebben.
Je moet ze dan een lijst sturen met de artikelen zoals ze vermeld staan op jouw bestelling formulier en dan met de hand er achter zetten wat het precies is. BV polo of overhemd. En de douane toestemming geven om de zending open te maken om het te controleren aan de hand van jouw pakbon![]()
Dat is snel! Ik heb het eerder besteld en nog niet binnenquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:40 schreef briaho het volgende:
Ik heb 6 april besteld bij ellen, eergister ontvangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |