abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47728485
Het is altijd leuk om bij de locaties te komen van huizen uit 'GTST' of 'Spijkerhoek' onder het motto van 'Ik heb niks te doen' ben ik al op het pleintje van Spijkerhoek geweest de tv-serie uit 1989-1993 (Veronica/RTL 4) gewoon leuk om bij zulke dingen te komen als tv-serie/soap gek haha. Voor die gene die ook is willen kijken het is te vinden op de Appelmarkt in Amersfoort zoals 'Pizzaria Mario' de garage van fam van de Akker, het huis van Gerard Verlinde en de discotheek van Tony. Op de Havenstraat in Amsterdam is de gevangennis te zien uit de serie Vrouwenvleugel (1993-1995 RTL 4). Ben dus nog op zoek naar leuke adressen van locaties van series, soaps en films in Nederland. Net nog een adresje gevonden van Hotel Rozenboom uit 'GTST) op de Amsteldijk-Noord 55 in Amstelveen. Mensen misschien enig idee waar het huis van bv. Laura, Barbara, Janine, Anita en Nick te vinden is of de Teluma (voorheen Scala). Van Flodder weet ik wel dat het in Sittard is maar heb er niet de route van dus heb je die plaats die ook ff Ennuh ben jezelf ook weleens op zo'n locatie geweest. Je kan zelfs je trouwfoto's laten maken bij Hotel Rozenboom uit GTST haha. Ik zou zeggen kom maar op met die adressen!

[ Bericht 1% gewijzigd door Rikkiej op 27-03-2007 21:53:39 (huis huis is het huis hha) ]
pi_47730123
flodder was naar mijn weten in almere
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_47730624
Ja de studio zelf ja van binnen zeg maar. Maar Flodder film 1 is in Sittard opgenomen. Alleen weet niet precies de route er heen... Ondertussen wel wat locaties van GTST gevonden:

Huis Barbara en Robert op de Oosteinderweg in Aalsmeer en café de Koning is te vinden op de Dorpstraat 30 in Leimuiden, daar moet ook het huis van Laura staan iemand enig idee waar precies?
  dinsdag 27 maart 2007 @ 22:36:54 #4
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_47730706
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 21:51 schreef Rikkiej het volgende:
Het is altijd leuk om bij de locaties te komen van huizen uit 'GTST' of 'Spijkerhoek' onder het motto van 'Ik heb niks te doen' ben ik al op het pleintje van Spijkerhoek geweest de tv-serie uit 1989-1993 (Veronica/RTL 4) gewoon leuk om bij zulke dingen te komen als tv-serie/soap gek haha. Voor die gene die ook is willen kijken het is te vinden op de Appelmarkt in Amersfoort zoals 'Pizzaria Mario' de garage van fam van de Akker, het huis van Gerard Verlinde en de discotheek van Tony. Op de Havenstraat in Amsterdam is de gevangennis te zien uit de serie Vrouwenvleugel (1993-1995 RTL 4). Ben dus nog op zoek naar leuke adressen van locaties van series, soaps en films in Nederland. Net nog een adresje gevonden van Hotel Rozenboom uit 'GTST) op de Amsteldijk-Noord 55 in Amstelveen. Mensen misschien enig idee waar het huis van bv. Laura, Barbara, Janine, Anita en Nick te vinden is of de Teluma (voorheen Scala). Van Flodder weet ik wel dat het in Sittard is maar heb er niet de route van dus heb je die plaats die ook ff Ennuh ben jezelf ook weleens op zo'n locatie geweest. Je kan zelfs je trouwfoto's laten maken bij Hotel Rozenboom uit GTST haha. Ik zou zeggen kom maar op met die adressen!
Euh.... Je weet dat 90% van wat je opnoemt studio-locaties zijn hè?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_47732283
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:36 schreef static het volgende:

[..]

Euh.... Je weet dat 90% van wat je opnoemt studio-locaties zijn hè?
So?
pi_47732759
haha hoe bedoel je static? Ik weet ook wel dat de huizen in series of soaps 'nep zijn' haha. Maar bedoel bv. het huis van Barbara vanaf buiten van binnen weet ik ook wel dat het decors zijn
pi_47733049
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 23:21 schreef Rikkiej het volgende:
haha hoe bedoel je static? Ik weet ook wel dat de huizen in series of soaps 'nep zijn' haha. Maar bedoel bv. het huis van Barbara vanaf buiten van binnen weet ik ook wel dat het decors zijn
Ik heb zo het vermoeden dat static bedoelt dat het studio-locaties zijn als in dat je er als buitenstaander niet zomaar bij komt. Als dat niet bedoeld wordt dan ben ik ook benieuwd naar wat dan wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')