Als we nu dat half uurtje opnemen, dan kijken we het allemaal lekker vanaf hier. Dan droppen de kijkcijfers (wat het toch al gaat doen) nog dramatischer en kunnen ze weinig anders dan OF stug volhouden OF de streams toch maar aan laten staan..
just a thought...
Ik wil ze wel tapen en omzetten naar Real Video fragmenten... moet alleen server ruimte hebben... want anders zal het niet lang te zien zijn....
Maar wel een creatieve manier om V. uiteindelijk (hopelijk) op de knieen te krijgen en (wie weet) excusses horen aanbieden voor alle fouten die ze gemaakt hebben en dat ze iedereen bedonderen..
Gaby
Wat interesseert mij nou de kijkcijfers!?? De enigste reden waarom ik BB gaaf vindt, is omdat ik het 24/7 kan volgen en niet naar een of andere geknipte versie hoef te kijken... als dit nog een paar dagen doorzet, dan is BB voor mij ook afgelopen.. Ga ik ook naar het leidscheplein toe...
>zien jullie nou niet dat v jullie en ons allemaal lekker loopt te stangen...heerlijk toch.
Dat jij het lekker vind genaaid te worden door V. wil nog niet zeggen dat de rest dat ook vindt..
Gaby
Gaby
Misschien komt het wel omdat er daar een aantal ouwe zakken rondlopen die 'internet' als een bedreiging zien in plaats van een kans! Tenslotte kijken er steeds meer mensen naar BB omdat er steeds meer heisa omheen komt, en hoe meer heisa, hoe meer adverteerders.
Money makes the world go round, and believe it or not, the -virtual- internet is part of the world.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |