abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 september 1999 @ 23:40:00 #1
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_192245
De enigste reden waarvoor de streams plat gaan, is omdat we dan met zijn allen moeten kijken naar V.

Als we nu dat half uurtje opnemen, dan kijken we het allemaal lekker vanaf hier. Dan droppen de kijkcijfers (wat het toch al gaat doen) nog dramatischer en kunnen ze weinig anders dan OF stug volhouden OF de streams toch maar aan laten staan..

just a thought...

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_192246
Is inderdaad een optie...om ze hiervandaan te gaan bekijken.

Ik wil ze wel tapen en omzetten naar Real Video fragmenten... moet alleen server ruimte hebben... want anders zal het niet lang te zien zijn....

Maar wel een creatieve manier om V. uiteindelijk (hopelijk) op de knieen te krijgen en (wie weet) excusses horen aanbieden voor alle fouten die ze gemaakt hebben en dat ze iedereen bedonderen..

dinsdag 28 september 1999 @ 00:26:00 #3
81 JayTaph
pi_192247
ik heb ruimte en bandbreedte zat...
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_192248
de kijkcyfers stijgen weer en wat lullen jullie nou wij zijn er de hele dag mee bezig vinden het allemaal gaaf waarom moet er dan niemand meer kijken en moet het programma kapot gaan...ik begin steeds minder van jullie te begrijpen...zien jullie nou niet dat v jullie en ons allemaal lekker loopt te stangen...heerlijk toch

Gaby

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  dinsdag 28 september 1999 @ 00:36:00 #5
81 JayTaph
pi_192249
>de kijkcyfers stijgen weer en wat lullen jullie nou wij zijn er de hele dag mee bezig vinden het allemaal gaaf waarom moet er dan niemand meer kijken en moet het programma kapot gaan...ik begin steeds minder van jullie te begrijpen...zien jullie nou niet dat v jullie en ons allemaal lekker loopt te stangen...heerlijk toch

Wat interesseert mij nou de kijkcijfers!?? De enigste reden waarom ik BB gaaf vindt, is omdat ik het 24/7 kan volgen en niet naar een of andere geknipte versie hoef te kijken... als dit nog een paar dagen doorzet, dan is BB voor mij ook afgelopen.. Ga ik ook naar het leidscheplein toe...

>zien jullie nou niet dat v jullie en ons allemaal lekker loopt te stangen...heerlijk toch.
Dat jij het lekker vind genaaid te worden door V. wil nog niet zeggen dat de rest dat ook vindt..

pi_192250
maar is het niet zo dat veronica/de mol dit verzonnen heeft en ook die 24/7 op het net wat jij zo te gek vind...ok ik weet het het is er niet altijd maar v/de mol is toch de bedenker van het gene waar jij zo druk mee bent. en nee ik wil ook niet bedondert worden maar door dat jij je bedondert voelt kijk je wel steeds om te zien hoe je nu weer bedondert word en daar gaat het ze toch om. Ik val je niet aan hoor en ben zelf er verslaafd aan het gebeuren maar veronica/de mol maken toch zowel tv als het internet.

Gaby

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
pi_192251
precies heyTaph (sorrysorry) Wat een gezeik over kijkcijfers, V moet gewoon toe geven dat ze niet live uitzenden en dat er zwaar gecensureerd wordt ook op niet sexgerichte beelden, het enige wat ze tegenwoordig vrij uitzenden is het kippenhok
I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_192252
Nog wel, maar als men de geneugten der kippen eenmaal ontdekt heeft......
pi_192253
kut streams blijven toch gewoon op blauw beeld, valt er weinig te boycotten
I'm back, big as life and twice as ugly!
  dinsdag 28 september 1999 @ 11:37:00 #10
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_192254
idd dat censureren ben ik ook van, maar ik ben t niet eens met de uitspraken dat we V. moeten boycotten. Ten eerste zal V. daar echt niet mee zitten, ze doen ten slotte al iets langer mee en ten tweede zal boycotten alleen maar negatief uitpakken.
Waarom niet een, goed overdacht, voorstel naar V.
Enne we zijn pas een weekje onderweg, dus er staat nog genoeg te gebeuren denk ik
When when your left hand is gone...., your right hand is left...

pi_192255
dank je ace ik dacht dat ik de enigste was binnen dit forum met een andere mening (wel leuk trouwens hoor)

Gaby

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
  dinsdag 28 september 1999 @ 11:48:00 #12
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_192256
Mee eens!!
Bovendien, hoezo boycot? Ik ben wel zodanig verslaafd dat ik toch kijk en meel.... Heeft V me precies waar ze me hebben willen

pi_192257
Ik ben het met Gaby en Ace eens, V moet gewoon stoppen met censureren (of zouden ze op Windows NT servers zitten, dan kunnen ze er echt niets aan doen...). Dat zou hun (als de omroep die in is voor iets nieuws) best wel sieren.

Misschien komt het wel omdat er daar een aantal ouwe zakken rondlopen die 'internet' als een bedreiging zien in plaats van een kans! Tenslotte kijken er steeds meer mensen naar BB omdat er steeds meer heisa omheen komt, en hoe meer heisa, hoe meer adverteerders.

Money makes the world go round, and believe it or not, the -virtual- internet is part of the world.

I did NOT have sex with that women Sabine...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')