Als je het goed bedoelt dan open je dus een topic met een OP.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:21 schreef Marelle het volgende:
[..]
Scheidsrechter!!!!!!!!!!!!!!!
Blomst bedoelde het goed, hou toch op GATVER!!
Waarschijnlijk hetzelfde als de nagebleven sanctie van Brian en Jaap,niets doen aan het gestolen cadeau enz,enz,enzquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:16 schreef Ashrak het volgende:
Het valt me trouwens op dat de brief van WebDeb nog steeds niet in huis is.
Wat wil DGK hiermee bewijzen ?
Ze willen Huub als 'bad guy' neerzetten, alle post die dat kan tegenwerken wordt geblokkeerd...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:16 schreef Ashrak het volgende:
Het valt me trouwens op dat de brief van WebDeb nog steeds niet in huis is.
Wat wil DGK hiermee bewijzen ?
Ik versta je niet!quote:
Ik ook...quote:
Zo'n topic report is een goed ideequote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dan maak je toch lekker een topicreport aan!
En daarbij, als je het een goede regel vindt, waarom loop je dan nu de COS te vervuilen met geneuzel dat Off Topic is?
als je diegene die je wilt aanspreken even een pm stuurt, zijn we van al dit geneuzel af!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zo'n topic report is een goed idee![]()
Iets zeggen van een OP kan prima in een COS, dat hoeft om mij ook niet met 10 andere users opnieuw besproken te worden.
DGK heeft een duidelijke keuze gemaakt die ik niet echt kan waarderen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:22 schreef kybe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hetzelfde als de nagebleven sanctie van Brian en Jaap,niets doen aan het gestolen cadeau enz,enz,enz
Ik vind dit zo irritant.
Aaah, dat is het liefste wat ik ooit in een cos heb gelezen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ook...![]()
![]()
![]()
Maar dat wil ik helemaal niet! Als ik juf Judith hoor wil ik alleen maar heel erg m'n best doen, zodat ze trots op me is.![]()
![]()
We hebben het niet over OP's maar over jou, zwakzinnige!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zo'n topic report is een goed idee![]()
Iets zeggen van een OP kan prima in een COS, dat hoeft om mij ook niet met 10 andere users opnieuw besproken te worden.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:23 schreef demins het volgende:
[..]
Ik versta je niet!![]()
En verder begrijp ik geen hol van je debiele acties als oppasser, en ik zou me er dan ook geen Fok! van aan trekken en raadt iedereen aan hetzelfde te doen!
Stom wijf!
ik ook, momenomenomenomeeeeeequote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ook...![]()
![]()
![]()
Maar dat wil ik helemaal niet! Als ik juf Judith hoor praten wil ik alleen maar heel erg m'n best doen, zodat ze trots op me is.![]()
![]()
Onzin, ze moet zich niet zo opstellen!!!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:25 schreef mootie het volgende:
[..]
als je diegene die je wilt aanspreken even een pm stuurt, zijn we van al dit geneuzel af!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:25 schreef demins het volgende:
[..]
We hebben het niet over OP's maar over jou, zwakzinnige!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:21 schreef noekje het volgende:
Jaap: eigenlijk is het heel simpel. Meer bewegen en minder kcal eten.
Huh Jaap, wat zeg je nou?? Het heeft toch te maken met technische perfectie?? Denk aan je bodyanalyser!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:25 schreef mootie het volgende:
[..]
als je diegene die je wilt aanspreken even een pm stuurt, zijn we van al dit geneuzel af!
Tja en dan vraag ik me af wie er nu zielig bezig is.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:23 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze willen Huub als 'bad guy' neerzetten, alle post die dat kan tegenwerken wordt geblokkeerd...
Dat ben ik dan weer helemaal met je eens, maar een pm met: "even je OP aanpassen alsjeblieft' zou een boel gezeik schelen. Vooropgesteld dat diegene in staat is een vriendelijk pm-etje te produceren natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:26 schreef demins het volgende:
[..]
Onzin, ze moet zich niet zo opstellen!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |