Hier is iedereen weer beter gelukkig, Eva is aardig aan het opknappen. Het heeft wel z'n impact een week lang diarree, maar inmiddels eet ze weer voor 10.
Rewimo heb jij het nou te pakken? Beterschap!
quote:Hubby hoopt daar een beetje op: hij is ook een zondagskindje (en een waterman). Ik ben een zaterdagskindje: miste op 3 kwartier na Goede Vrijdag.
Op zaterdag 02 februari 2002 20:11 schreef Lois het volgende:
Kom op Gao, maak er maar een zondagskindje van!!
Net een waanzinnig rustige nacht gehad. Geen idee hoe lang het geleden was dat ik de hele nacht heb doorgeslapen, maar het moet heel lang zijn. En verder is er nog absoluut geen nieuws. De oefenweeen gaan rustig door, over het algemeen een paar per uur, maar 'echt' willen ze niet worden (dat vind ik trouwens relatief: nadat ze elkaar al een paar dagen vlot opvolgen begin ik tamelijk moe te worden en zo totaal pijnloos zijn ze nou ook weer niet).
Dit stukje had ik me echt anders voorgesteld. Ik dacht 'je bent zwanger, en dan ga je bevallen'. Dat het zo heel langzaam in elkaar kan overlopen had ik niet verwacht. Nu maar hopen dat het een voordeel zal blijken omdat alles heel langzaam opgerekt wordt....
quote:Jaja! Stilte voor de storm! Ik voel het aan mijn water! (euh
Op zaterdag 02 februari 2002 23:41 schreef Gaoxing het volgende:Net een waanzinnig rustige nacht gehad.
Buikkie doe het dan voor míj joh!
![]()
(ennuh, Kozzmic...wat is het een lekker ventje, die Duco - ookal is ie dan niet op mijn verjaardag geboren zoals afgesproken
)
Deze bijvoorbeeld!
Wat een mooi kind zeg ,zo gaaf en zo,n lekker rond koppie.
Heel veel geluk,en vooral gezondheid met de kleine.
INGRID>>>>>>>>
als je hem (als het een gozer wordt) maar niet vernoemd naar de MVP vanavond
Lois: helaas, geen zondagskind. Of de weeen moeten nu beginnen, en Buikkie er binnen twee uur uitploepen, maar daar gaan we maar niet van uit.
Dig: praat me niet over die Superbowl! Een van de grootste parties wordt hier in de buurt gegeven, dus dat wordt voor de zekerheid maar omrijden, mocht het zo zijn dat......
Verder dus geen greintje nieuws. Buikkie doet duidelijk z'n best, maar daar blijft het nog bij. Hij neemt z'n tijd....
Hoe gaat het inmiddels met Knorretje? Weer bijgekomen van de schrik en het ziekenhuisbezoek?

En hij drinkt nu uit een anti-lekbeker! Hoera!

Kijk Gaoxing, ik heb ook een mooi buikkie!

Zonder flits, anders werd ze wakker
quote:BTW, heb je die foto's nog/al van ons als 'oefenouders'?
Op zondag 03 februari 2002 21:16 schreef Lois het volgende:
Rondje Eva fotoos ! beetje donker maar ik maak morgen wel betere met daglichtKijk Gaoxing, ik heb ook een mooi buikkie!
Zonder flits, anders werd ze wakker
Enne Gao ... maandag is ook vast een hele mooie dag om geboren te worden hoor! Succes en hang in there!
quote:Ik heb er 1, die andere staan op het rolletje die nog moet worden weggebracht.
Op zondag 03 februari 2002 21:18 schreef E.T. het volgende:[..]
BTW, heb je die foto's nog/al van ons als 'oefenouders'?
Barb, geen idee of ze echt een groot kind is, heb werkelijk geen idee hoe lang ze is inmiddels (morgen naar het consultatiebureau), ik weet wel dat ze voor haar leeftijd zwaar is. Iets zwaarder als het gemiddelde kind zeg maar, qua lengte valt het wel mee denk ik.
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 03-02-2002 21:22]
quote:Ik vertrouw op jouw 'kundige' oordeel of fok dat wel aangedaan kan worden
Op zondag 03 februari 2002 21:20 schreef Lois het volgende:[..]
Ik heb er 1, die andere staan op het rolletje die nog moet worden weggebracht.
Zal ik die ene hier even neerzetten of wil je eerst keuren?
quote:Maakt toch niet zo veel uit? Tis gewoon een lekker ding!
Op zondag 03 februari 2002 21:20 schreef Lois het volgende:[..]
Barb, geen idee of ze echt een groot kind is, heb werkelijk geen idee hoe lang ze is inmiddels (morgen naar het consultatiebureau), ik weet wel dat ze voor haar leeftijd zwaar is. Iets zwaarder als het gemiddelde kind zeg maar, qua lengte valt het wel mee denk ik.
Mijn dochter heeft alleen maar oog voor mannen
.
quote:En helaas kijken bijna ALLE vrouwen zo verschrikt naar me
Op zondag 03 februari 2002 21:25 schreef Lois het volgende:
[afbeelding]Mijn dochter heeft alleen maar oog voor mannen
.
[Dit bericht is gewijzigd door Swetsenegger op 03-02-2002 21:27]
quote:Nee, uitmaken doet het zeker niet, maar (net als bij de andere minimensjes in dit topic) ik schrik altijd zo van: jeeeeeee, wat gaat dat hard!! Wat zijn ze nu weer groot geworden!!! 'k Wilde gewoon ff checken of dat aan mij ligt of dat het echt zo is.
Op zondag 03 februari 2002 21:23 schreef E.T. het volgende:[..]
Maakt toch niet zo veel uit?
quote:Wauw. Dit is de eerste keer dat ik E.T. zie!!! Waarom heb jij geen krullen? Jij had altijd krullen in mijn hoofd!
Op zondag 03 februari 2002 21:25 schreef Lois het volgende:
[afbeelding]Mijn dochter heeft alleen maar oog voor mannen
.
Lekker bekkie hé, dat kleintje
quote:Ik heb dat ook zo vaak.. (bedoelde eigenlijk, dat wat die consultatieburo's zeggen.. niet zo veel van aantrekken toch? Zolang de verhoudingen kloppen en ze niet te veel afwijken van de 'standaard')
Op zondag 03 februari 2002 21:26 schreef Barb het volgende:[..]
Nee, uitmaken doet het zeker niet, maar (net als bij de andere minimensjes in dit topic) ik schrik altijd zo van: jeeeeeee, wat gaat dat hard!! Wat zijn ze nu weer groot geworden!!! 'k Wilde gewoon ff checken of dat aan mij ligt of dat het echt zo is.
En tja, Eva... nu al een mannenverslindster..
quote:*proest* *veegt koffie van scherm*
Op zondag 03 februari 2002 21:28 schreef Barb het volgende:[..]
Wauw. Dit is de eerste keer dat ik E.T. zie!!! Waarom heb jij geen krullen? Jij had altijd krullen in mijn hoofd!
quote:ff offtopic.. Nog nooit van fotoboek en homepeetsj gehoord?
Op zondag 03 februari 2002 21:28 schreef Barb het volgende:[..]
Wauw. Dit is de eerste keer dat ik E.T. zie!!! Waarom heb jij geen krullen? Jij had altijd krullen in mijn hoofd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |