Allereerst, bedankt voor de uitgebreide updatequote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar is het dan:
nou, voor alsnog valt het nog wel mee, althans, er is niks duidelijk geworden.
Ze ligt op de kinder afdeling (met 16 jaar) en ergert zich kapot aan de cliniclowns, maar afgezien daarvan gaat 't nog wel redelijk met d'r.
Artsen hebben dus geen idee wat er met d'r aan de hand is, daarom ligt ze in het ziekenhuis.
Nu moet ze 2 dagen gewoon liggen, proberen te eten (heeft ze net ook gedaan, maar dat ging niet goed) zodat ze kunnen kijken wat ze precies voor klachten heeft. Dan met een beetje geluk krijgt ze over 2 dagen een hersenscan om te kijken of het geen hersentumor is. Dat is dus blijkbaar het eerste waar ze aan dachten, het schijnt namelijk dat deze klachten wel vaker in verband staan met hersentumoren.
Maar goed, niks is zeker, ze weten het niet, het zou alleen éventueel zo kunnen zijn, dat krijgen we dus met een beetje geluk over 2 dagen te horen. Als blijkt dat dat de boosdoener niet is krijgt ze nog meer tests, ze krijgt zeg maar gewoon een serie tests, totdat er uitsluitsel is over wat ze nou dus echt heeft. Ook wordt er onderzocht of het geen eetstoornis is, want dat behoort ook tot de mogelijkheden. Ze zegt zelf van niet, en ik geloof d'r ook wel, maar het lijkt er wel een soort van op.
Vandaag moest ze zo'n beetje de auto ingetild worden om naar het ziekenhuis gebracht te worden, omdat ze 0% energie meer heeft om wat dan ok maar te doen. Lijkt allemaal niet echt soepeltjes te gaan meer dus
nou goed, het enige wat ik kan doen is dus eigenlijk hopen dat er zo snel mogelijk duidelijkheid komt, en er geregeld even langs gaan.
Dat is het wel zo'n beetje tot nu toe.
Geen dank...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:13 schreef eer-ik het volgende:
bedankt allemaal
Hoop ook dat we zo snel mogelijk te horen krijgen wat het nou is, aangezien het al zo'n beetje 3 maanden aan de gang is. Er zijn dus een paar bloedonderzoeken geweest, maar die hebben niks uitgewezen, vandaar dat ze vandaag is opgenomen.
Had wat mij betreft ook wel wat eerder gekund, maar ja, ze zullen er wel een reden voor hebben
Dat zou ook wel het kutste zijn meteen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Allereerst, bedankt voor de uitgebreide update
Hopelijk vinden de artsen snel een oorzaak van haar klachten, en kan ze gericht behandeld worden. Nu maar hopen dat het geen hersentumor is.
Beterschap voor je zusje, en sterkte voor jou en je familie![]()
tell me 'bout it, m'n moeder werkt in het ziekenhuis, en ik heb 2 jaar in de verplegersflat gewoondquote:
Dat zou inderdaad heel erg klote zijn jaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zou ook wel het kutste zijn meteen.
Wel goed dat er dan meteen duidelijkheid is, maar ik heb geen flauw idee wat je aan zoiets moet of kan doen.
Nou ga ik ook voor m'n eigen gemoedsrust niet meteen uit van het ergste, maar ik kan mezelf er niet van weerhouden om er af en toe aan te denken.
Ik neem ook wel aan dat het wel te verwijderen is.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad heel erg klote zijn ja![]()
Als artsen zoiets zeggen, blijf je eraan denken, zlefs al is de kans heel klein dat het zo is![]()
Ik ben geen dokter, dus pin me er niet op vast, maar voor zover ik weet moet zoiets operatief verwijderd worden. Maar nogmaals, laten we er niet meteen van uit gaan dat het zo ernstig is en hopen dat ze er snel weer bovenop komt
quote:I haven't smoked for 5 months, 4 days and 10 hours, saving 3,108.65 cigarettes and $466.29 .
Die zag ik zo hard aankomenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:23 schreef eer-ik het volgende:
krijg spontaan weer trek in een peuk
Na eeeeh..
[..]
Wow, dat is toch een flinke besparingquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:23 schreef eer-ik het volgende:
krijg spontaan weer trek in een peuk
Na eeeeh..
[..]
haha, dat verbaast me niks.quote:
Nee, want het is allemaal opgegaan aan drankquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:25 schreef erkel het volgende:
[..]
Wow, dat is toch een flinke besparingBen je nu niet gewoon blij dat je gekapt bent ?
![]()
Na zo lang gestopt nog sigaretten in huis?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, dat verbaast me niks.
Ik moet er wel mee uitkijken, want ik heb nog wel peuken in huis
Anders nog wel sigaren
Maar dan gaat dat pakje leeg denk ik...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, want het is allemaal opgegaan aan drank
Irritant ook, ik denk nu echt: ajoh, 1 peukie kan echt wel
Ik heb de eerste paar weken nog gewoon met peuken op zak gelopenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:26 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Na zo lang gestopt nog sigaretten in huis?![]()
![]()
![]()
hoi, doei boemquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:27 schreef boem-dikkie het volgende:even goedenavond zeggen en nu ben ik pitten
slaapse!
thanksquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:27 schreef BrandX het volgende:
Phoe eer-ik, Klote allemaal...heel veel sterkte met je zusje!
Oei oei dat klinkt niet goedquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik ben was niet de enige roker in huis ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |