Het feit van een jong kind gescheiden van haar moeder roept kennelijk iets op?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:19 schreef solara4 het volgende:
wat is er met Syl. Ik denk dat ze hier niet intrapt
En volgens mij huilt ze niet eens echt om haar kinderen maar is het meer om de periode waar het haar aan doet denken, dat ze het toen emotioneel zo zwaar had.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:18 schreef noekje het volgende:
Voor het eerst dat ze zo brult om haar kinderen. Ik heb haar alleen maar zo zien huilen met Bart z'n 24 uur. Het zou tijd worden zeg.
Tuurlijk, maar voor haar is september al 'heel gauw', helaas. Van mij hoeft ze niet weg maar voor die kinderen...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:19 schreef Dogga het volgende:
ze heeft der kind beloofd dat het niet meer lang duurt voordat ze naar huis gaat
ze maakt het jaar niet vol?
Ik zeg van wel.
uit haar zelfquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:22 schreef noekje het volgende:
Stond er iets op het scherm of gaat Natas uit haarzelf?
Als ze uit haarzelf gaat dan begin ik Natas steeds leuker te vinden.
Ik ook en nog langer. Het is niet dat zij van haar kinderen niet houdt maar dat ze meer van zichzelf houdt!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:19 schreef Dogga het volgende:
ze heeft der kind beloofd dat het niet meer lang duurt voordat ze naar huis gaat
ze maakt het jaar niet vol?
Ik zeg van wel.
Waarom zou ze dat doen.. Sylvia heeft toch een baksteen ipv een hart.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:20 schreef noekje het volgende:
Natasia gaat naar Syl toe.
Het zal wel aan mijn weke knietjes liggen van de laatste tijd, maar ik vond het best een ontroerend DGK-moment.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:18 schreef noekje het volgende:
Voor het eerst dat ze zo brult om haar kinderen. Ik heb haar alleen maar zo zien huilen met Bart z'n 24 uur. Het zou tijd worden zeg.
Je hoeft niet te huilen om verdriet te hebben.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:23 schreef yellowfirst het volgende:
Geen traan te zien bij Sylvia..Natasia moest gewoon even verder huilen...
Ik ben ook geen modelouder. Maar wat denk je wat dit met kinderen doet. Ik walg er in ieder geval van.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het zal wel aan mijn weke knietjes liggen van de laatste tijd, maar ik vond het best een ontroerend DGK-moment.
Een Natasia die eindelijk oprecht lijkt te beseffen wat haar kinderen voor haar betekenen. En aan deze Natasia kan ik geen hekel hebben. Als eerder gezegd vind ik haar wel een eigenaardig persoon, maar wie is er nou eigenlijk niet eigenaardig, en wie is er nou eigenlijk wél een model-ouder?
Ik ben ook papa van 2 kindertjes, en ik heb in dat opzicht ook genoeg verkeerd gedaan, en zal heus ook nog wel vaker wat verkeerd doen.
Ik hoop iig dat Natasia bij terugkeer in de echte wereld een normale kans krijgt van haar omgeving. Al was het alleen maar in het belang van haar 2 lieve en leuke kindertjes.
Dat haar, het vreselijke sjaaltje, de slippers.... echt een miljonair.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:26 schreef proh het volgende:
brian ziet er nu écht ranzig uit
Heeft ze ook een zoontje?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:28 schreef solara4 het volgende:
hoe oud is haar zoontje dan????
Zes.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:28 schreef solara4 het volgende:
hoe oud is haar zoontje dan????
Ow is het een sjaaltje ? Ik dacht het een handdoek van na het sporten wasquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat haar, het vreselijke sjaaltje, de slippers.... echt een miljonair.![]()
Je bedoeld dat je 20 uur per dag streams aan het kijken bent en je kinderen al dagenlang niet uitgelaten zijn?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:28 schreef Ning het volgende:
[..]
Ik ben ook geen modelouder. Maar wat denk je wat dit met kinderen doet. Ik walg er in ieder geval van.
ssstttttttttt (buurman?)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Je bedoeld dat je 20 uur per dag streams aan het kijken bent en je kinderen al dagenlang niet uitgelaten zijn?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |