Hoe kan dat nou hij zat toch ook aan tafel daarnet? Slaan z'n oren soms dicht alstie aan het eten is?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:29 schreef Clank het volgende:
Brian kan het niet afwachten tot het 11 uur is..
Jaap wist het nog niet eens en die hoort het nu van Brian.
Holy.. schreeuwt.. ik pak pen en papier ik ga opmerkingen opschrijven (???)
rusten is rusten... staat er op het scherm
Ik eerst ookquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ow is het een sjaaltje ? Ik dacht het een handdoek van na het sporten was![]()
Morgen? Geef het 10 minuten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:31 schreef Mokum020 het volgende:
Denk nou niet dat Nasty het huis gaat verlaten hoor....het is gewoon even het moment..
morgen is ze alles vergeten....
en ze ziet ze zondag....pffffffff...de Natasia show continues..![]()
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:32 schreef Clank het volgende:
De redactie maakt het nu allemaal veel beladener dan dat het is doordat ze er niet over mogen praten. (en geven Jaap de tijd om opmerkingen te bedenken)
Zoals Natasia zes maanden geleden was was ze niet eens in staat fatsoenlijk voor haar kinderen te zorgen. Ik weet ook wel dat kinderen alleen maar liefde van hun ouders nodig hebben, maar de Natasia van het begin van DGK en deze Natasia is een wereld van verschil. Wat dat betreft zou het alles bij elkaar toch nog wel positief uit kunnen pakken omdat de kinderen van Natasia er een betere moeder voor terugkrijgen, een moeder die eindelijk lijkt te gaan beseffen wat haar plek in het leven van haar kinderen moet zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:28 schreef Ning het volgende:
[..]
Ik ben ook geen modelouder. Maar wat denk je wat dit met kinderen doet. Ik walg er in ieder geval van.
Er is wel een plan in ontwikkeling, maar dan een triootje .. nl met Sylvia.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:33 schreef akveor het volgende:
Ik denk dat Huub en Eric vanavond om 23.00 hun verloving aankondigen. Later samen overblijven. Tegen het einde in gemeenschap van goederen gaan trouwen en zo beide winnaar van de villa en het geld zijn.
En ze leefden nog lang en gelukkig....
Ik heb ook 2 kinderen en maak heel veel fouten. Vanavond nog maar ik zou ze nooit de keuze maken om een half of jaar of een jaar bij ze weg te gaan. Voor nog geen 100.000.000.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het zal wel aan mijn weke knietjes liggen van de laatste tijd, maar ik vond het best een ontroerend DGK-moment.
Een Natasia die eindelijk oprecht lijkt te beseffen wat haar kinderen voor haar betekenen. En aan deze Natasia kan ik geen hekel hebben. Als eerder gezegd vind ik haar wel een eigenaardig persoon, maar wie is er nou eigenlijk niet eigenaardig, en wie is er nou eigenlijk wél een model-ouder?
Ik ben ook papa van 2 kindertjes, en ik heb in dat opzicht ook genoeg verkeerd gedaan, en zal heus ook nog wel vaker wat verkeerd doen.
Ik hoop iig dat Natasia bij terugkeer in de echte wereld een normale kans krijgt van haar omgeving. Al was het alleen maar in het belang van haar 2 lieve en leuke kindertjes.
Het feit dat ze er zo om moeten lachen en denken dat ze Huub er op kunnen pakken, laat hun bekrompenheid zien.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:32 schreef Clank het volgende:
De redactie maakt het nu allemaal veel beladener dan dat het is doordat ze er niet over mogen praten. (en geven Jaap de tijd om opmerkingen te bedenken)
hoezo "heeft VOL gehoord"?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:35 schreef Mika25 het volgende:
Dus Brainless heeft de actie tussen Huub en Eric doorgefluisterd gekregen
En met die diefstal gaan ze ook al niets doen heeft VOL gehoord.
Wat is dit toch een gescripte nepshow geworden![]()
Tijd voor een DGK-break...
Snap niet waarom dat van hun moet worden besproken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:35 schreef proh het volgende:
[..]
Het feit dat ze er zo om moeten lachen en denken dat ze Huub er op kunnen pakken, laat hun bekrompenheid zien.
Het is inderdaad illustrerend dat ook met deze overtreding van Jaap en Brian niets wordt gedaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:35 schreef Mika25 het volgende:
Dus Brainless heeft de actie tussen Huub en Eric doorgefluisterd gekregen
En met die diefstal gaan ze ook al niets doen heeft VOL gehoord.
Wat is dit toch een gescripte nepshow geworden![]()
Tijd voor een DGK-break...
Deze mensen zijn eerlijk en tonen hun hart, Brian denkt alleen aan het spel en houdt zich niet met Natasia's sores bezig. Dat voelt Natas ook wel; eigenlijk bestaat er niets meer tussen haar en Brian...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:33 schreef mootie het volgende:
Waarom trekt Natasia toch altijd naar haar 'vijanden' toe als ze het moeilijk heeft......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |