abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 september 1999 @ 23:37:00 #1
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_192213
Dat er a) iemand is bijgekomnen b) dat Sabine en Bart na reparatie van de hometrainer staan te zoenen in de tuin.........

en dat mis ik allemaal

maandag 27 september 1999 @ 23:44:00 #2
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_192214
owjee...

waar hoor je dat dan?

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  maandag 27 september 1999 @ 23:47:00 #3
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_192215
IRC: zit iemand tegenover FFF in Almere....
pi_192216
volgens mij is het pure bullshit, gisteren probeerde ze ons ook al wijs te maken dat Ruud en Bart op de vuist waren gegaan en dat Bart had gewonnen (yeah right)

Eerst zien dan geloven

Als het waar is, dan is het in scene gezet!

I'm back, big as life and twice as ugly!
  maandag 27 september 1999 @ 23:51:00 #5
81 JayTaph
pi_192217
ach.. op tv zag je dat ze een beetje lagen te stoeien voor 3 seconden, na het traditioneel olifant maken van een mug, krijg je al snel zoiets...
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  maandag 27 september 1999 @ 23:57:00 #6
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_192218
feit blijft dat IK iks zie...JIJ??
Dan kan alles dus waar zijn en ik ben wel in voor.....nah ja lamaar

Ik zie naks!

dinsdag 28 september 1999 @ 00:00:00 #7
248 CAT
World Traveller
pi_192219
EN wie ziet en hoort natuurlijk weer niks???????? JUIST CAT!
Ik krijg nooit beeld, frustrerend gewoon!
-=***One nation under a groove***=-
  dinsdag 28 september 1999 @ 00:02:00 #8
81 JayTaph
pi_192220
och gussie...

*TROOOST*

pi_192221
just for your information....ik heb ook geen beeld en geluid, niemand op dit moment denk ik
pi_192222
Ik heb zeker al een 3 kwartier geen beeld meer
pi_192223
Beeld ??? Wat is dat ???
Heb ik een snelle verbinding.... krijg ik weer Almere by Night te zien (gewoon niets dus).....
Ik kan net zo goed mijn ogen dicht doen.
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_192224
Hmmm nog steeds niets te beleven

En als dit nog langer duurt, dan wacht ik nog ff

dinsdag 28 september 1999 @ 01:43:00 #13
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_192225
Grrr nog steeds niks...nog ff en ze liggen allemaal al op/onder het bed.
pi_192226
dat zal idd wel weer gebeuren ja, en dan zodra ze wakker worden morgen weer testbeeld, want die nieuwe (waar ik sowieso niet in geloof)als ie er is moet natuurlijk wel als primeur in BB op tv
pi_192227
Er moet wel iets heel belangrijks gebeuren in Almere, aangezien het beeld al bijna een uur op testbeeld staat. Of zou Veronica weer eens technische problemen hebben (gebeurt gelukkig bijna nooit!!!!)
Oh my god, they should kill the bitch from Amsterdam!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 september 1999 @ 01:51:00 #16
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_192228
Of het is dat gerucht dat Sabine, Bart zou hebben afgewezen.

"Hoe zou dit zich verder gaan ontwikkelen, kijk morgen naar BB"
bron: http://www.big-brother.nl

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_192229
Hmmmm, wederom dubieus!

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mij het juiste pad (en) te geven naar de streams? Ik heb net ergens anders een pad geprobeerd, maar dat klopte niet. Ik begrijp uit de verhalen dat er niets te zien valt, maar ik zou in ieder geval willen kijken of het me nu EINDELIJK lukt om iets zelf binnen te halen!

Fok!zine 2 the rescue!!!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 september 1999 @ 02:02:00 #18
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_192230
Nou je kunt V een plezier doen en naar hun site gaan. Rond dit tijdstip is het daar toch niet zo druk, maar zoals je wel hebt begrepen, er is niets te zien.

In ieder geval, dit is de link: http://www.big-brother.nl

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_192231
Had ik al geprobeerd, maar dat duurt een eeuwigheid...(kutcompu). Ik dacht dat er wellicht een snellere manier was, maar niet dus. Shit...
Fok!zine 2 the rescue!!!
pi_192232
Ik begin het zat te worden om iedere keer die blauwe schermpjes van 5 sec te zien
Truste!
pi_192233
Gisteren nacht zag ik Bart ("er komt zweet in mijn oog en daarom kan ik niet slapen") iets in de eettafel krassen. De camera's zoemden erop in, maar ik kon niet lezen wat hij geschreven had .
Ik heb hier verder niks over gelezen en heb de uitzending gemist (dan maar morgenochtend om 11:25 de herhaling meepakken).
Dus vraag ik het aan jullie
Is het een vogel, is het een vliegtuig... Nee, het is Superknor!

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 september 1999 @ 02:16:00 #22
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_192234
Grrrl, je moet dan even zoeken bij www.vindex.nl naar Big Brother, vindt je weet ik hoeveel BB web-cam sites

Dat van die tafel is me niet opgevallen, morgen ff kijken dus

dinsdag 28 september 1999 @ 02:24:00 #23
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_192235
Heb jij dan nu wel beeld?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 september 1999 @ 02:27:00 #24
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_192236
Nee, *&%$, baal ervan, zelfs al hebben alleen zo'n mannetje die een camera repareerd ben ik al tevreden
pi_192237
Veronica SUCKS!
Tara Bitch Fanclub coming up soon...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')