heb zelf m'n eigen excel schema'tjequote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hoe krijg je een omzet van *,24? je omzet word toch op hele euro's afgerond
kejquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:07 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
heb zelf m'n eigen excel schema'tje
heb je een enorm uitgebreide dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
kej
Ik heb dat ook. Maar ik laat het op hele euro's afronden. Ik had ook een keer dat mijn totale inkoopkosten 3 euro hoger waren dan volgens het spel. En dat kwam puur door afrondingen
Heb je je reclame vol aanstaan? Goede kwaliteit van de artikelen, en is je vraagprijs niet te hoog? Want je moet (naar mijn idee) toch wel minimaal richting de 95% van je voorraden verkopen (dat probeer ik in ieder geval).quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:53 schreef beertenderrr het volgende:
heb een omzet deze keer van 206.336,24 euro met verkoop van 20% van mijn voorraad.
Kan wel wat beter naar mijn idee
sinds ik de inkoopmanager heb is dat niet meer nodigquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:07 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik denk wel dat het nu gaat goedkomen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
suc6 gewenst van mijn kant, en hopelijk houd je het nu langer vol
Als ik naar een nieuwe sector overstap kijk ik initieel even naar die prijzen, om globaal mijn prijzen daar op te baseren. Wat ik nu doe is vrij simpel. Als je een schap met 60.000 producten hebt, en je verkoopt er 60.000 in 1 ronde, gooi ik de prijs 20 tot 30 cent omhoog en kijk wat er bij de volgende update gebeurt. Verkoop ik tussen de 50.000 en 60.000 dan laat ik de prijs staan, verkoop ik minder dan 50.000 dan verlaag ik de prijs met 20 tot 30 cent. Zo verkoop ik altijd zoveel mogelijk producten!quote:Op zondag 1 april 2007 17:56 schreef beertenderrr het volgende:
Kassaldo ¤ -2.787.232
nee m'n reclame staat niet vol, kan het niet eens aanschaffen nuik probeer wel een zo hoog laag mogelijke omlooptijd van m'n producten te behalen, maar wil het niet doen tegen teveel prijsverlies. Moet nog even zoeken naar het optimum, maar gaat goed komen
![]()
edit: reclame kan wel, nu maar hopen dat ik het eruit haal
m'n prijzen liggen iets hoger (max 5% schat ik) dan de gemiddelde marktwaarde per product, dus dat moet het probleem toch niet zijn?
Volgens mij hebben we nu genoeg leden!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:43 schreef SuperBaBy het volgende:
ik heb me vandaag ook maar eens aangemeld. Ziet er goed uit...
Mijn naam is SuperB@By in de game... erg verassend ?
Is de FOK clan al gestart dan meld ik me direct aan
Excel schemaatje? :Squote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:07 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
ja hou hierop bij hoeveel ik inkoop en verkoop.quote:
Nou volgas beginnen lijkt me!quote:Op zondag 1 april 2007 21:26 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we nu genoeg leden!
quote:
Klinkt handig! Ga ik ook eens over nadenkenquote:Op zondag 1 april 2007 21:45 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
ja hou hierop bij hoeveel ik inkoop en verkoop.Daarnaast ook een beetje m'n uitgaven, maar dat gedeelte moet nog verbeterd worden, want die klopt nog niet helemaal
Ik ook eigenlijk niet, maar als je naar 'onderwerld' gaat heb je puntje negen 'clans'. Daar staat de volgende tekst.quote:Op maandag 2 april 2007 09:50 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Hoe kun je m opzetten? Heb me er nog noot in verdiept..![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 10:00 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk niet, maar als je naar 'onderwerld' gaat heb je puntje negen 'clans'. Daar staat de volgende tekst.
Je kunt je (indien gewenst) aansluiten bij een clan. Tevens kun je (als je minimaal een criminele status hebt van 200 en een adviseur hebt) zelf ook een clan beginnen. Bedenk wel dat je na de eerste 3 ronden dat je clan bestaat minimaal 8 (of meer uiteraard) leden moet hebben, anders wordt de clan weer opgeheven. Ook na deze 3 ronden moet je zorgen dat de clan continue minimaal 8 leden heeft. (Op het moment dat je hieronder komt moet je in dezelfde ronde zorgen dat het er weer 8 worden.) Het kost ¤ 500.000 (zwart) om een clan te starten.
Het lid worden/zijn van een clan is gratis en je kan maar van 1 clan lid zijn. Via een clan kun je vaak makkelijker meedoen aan criminele zaken.
Waarvan akte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |