ik wilde het al bijna typenquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:41 schreef ijsbrand-simon het volgende:
ooh ok, dan wacht ik nog even
(niet in natura)
Das balen! Ben er gelukkig net weer uit..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik zit voor 5 ronden in de gevangenis![]()
Heb maar weer een winkel erbij geopend (kledingszaak in Maastricht)quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:58 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Das balen! Ben er gelukkig net weer uit..
Wat zijn de beperkingen als je in de gevangenis zit?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik zit voor 5 ronden in de gevangenis![]()
Je kunt niets in de onderwereld doen, tenzij je jezelf voor veel geld vrijkoopt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:19 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Wat zijn de beperkingen als je in de gevangenis zit?
Ik van de week voor 1.1 miljoen..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kan mij vrijkopen voor ruim 2,5 ton![]()
Dan blijf ik liever zitten. Kan ik ook niet in de verleiding komen om het geld te vergokkenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:48 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Ik van de week voor 1.1 miljoen..![]()
de adviseur voor 20 ronden! Maar die zou ik pas nemen als je meer dan 10 bedrijven hebtquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:48 schreef beertenderrr het volgende:
- 750.000 euro
- 3 auto's naar keuze
- adviseur voor 20 ronden
- 1 helicopter
wat is de beste keuze?
Lijkt het je niet verstandig om je daar eerst op te orienteren voordat je zoiets koopt?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:49 schreef Misanthropist het volgende:
Ik heb trouwens net een Tankstation geopend. Iemand enig idee wat ongeveer de verkoopverhoudingen zijn?
nee marktprijzen weet ik wel. ik heb nu een tankstation als proef opgezet en volgekocht. ik wacht wel een ronde af wat er gebeurt (geld stroomt toch wel binnenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:36 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Lijkt het je niet verstandig om je daar eerst op te orienteren voordat je zoiets koopt?![]()
Verder denk ik dat je bedoelt wat de gemiddelde verkoopprijzen zijn, die kun je vinden door op de hoofdpagina op 'marktnieuws' te klikken en dan helemaal naar onderen te scrollen.
Maar wat bedoelde je dan met de verkoopverhoudingen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:16 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
nee marktprijzen weet ik wel. ik heb nu een tankstation als proef opgezet en volgekocht. ik wacht wel een ronde af wat er gebeurt (geld stroomt toch wel binnen)
Ik denk day hij bedoelt welke producten beter verkopen dan andere en waar je dus meer van in moet kopen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:34 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Maar wat bedoelde je dan met de verkoopverhoudingen?
Ah kijk, ik verkoop gewoon altijd allesquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk day hij bedoelt welke producten beter verkopen dan andere en waar je dus meer van in moet kopen.
Ik kom daar nog niet eens van in de buurt. Ik heb twee Telecomshops, maar van de telefoons verkoop ik maar een stuk of 500-1000 (beetje afhankelijk van het type. En dan zit ik nog onder het gemiddelde.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:40 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Ah kijk, ik verkoop gewoon altijd alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |