Ah, hij is dus verhuisd van Arnhem naar Naaldwijk?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:58 schreef GotC het volgende:
Gister, in de AH. Ik loop rustig door de AH, niks aan de hand. Zie ik ineens in m'n ooghoek een jongetje, van rond de 8 jaar oud, iets doen. Hij probeerde te jumpen.. Ga toch met Ken poppen spelen ofzo.
140 BPM pimpheufdquote:Op donderdag 5 april 2007 12:43 schreef Dave78 het volgende:
Ja ik vind het wel gaaf, jump style heeft een lekkere beat van 120 BPM en je gaat er lekker op los.
Ook ben ik nog een enorme fan van Happy hardcore daar word je ook zo lekker vrolijk !!
Ik ben trouwens ook homo.
ieder zijn en haar smaak natuurlijk he ha ha ha
greets Dave
quote:Op zondag 15 april 2007 19:48 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Vorige week, op het beplantte gedeelte in het midden van een rotonde (die rotonde is gelegen op een drukke doorgaande weg). 2 jochies van een jaar of 15/16..
Er wordt een soort van ghettoblaster neergezet waaruit harde "muziek" () klinkt. En die 2 gaan daar dus terwijl het verkeer langsraast gewoon staan jumpen..
![]()
Ik kon vanaf mn balkon mn lachen niet inhouden..
Hoe zielig kun je zijn om dat midden op een rotonde te doen..![]()
Jumpstyle is idd kaka triestquote:
Zout eens op met je kutspamquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:01 schreef jumper20007 het volgende:
Een goede jumper is zeker niet triest. Alleen de meeste mensen dneken dat ze kunnen jumpen omdat ze de bassis kunnen en dat is jammer
amen!quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:12 schreef Linkmiegel het volgende:
bestaan er goede jumpers dan? ze zijn gewoon allemaal triest
Patrick Jumpen!quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:12 schreef Linkmiegel het volgende:
bestaan er goede jumpers dan? ze zijn gewoon allemaal triest
quote:Op zondag 29 april 2007 17:56 schreef die het volgende:
wat een monotone k*t muziek zeg
ik heb me de eerste keer helemaal kapotgelachen toen ik zo'n filmpje zag. Geweldig hoe die gasten zich in het openbaar voor lul willen zetten. Maar het lijkt de laatste tijd wel of ze zichzelf serieus gaan nemen!
ik heb er maar een woord voor: STERF
ja arme stakkers.. ik ben bang dat er geen toekomst meer is voor zulke mensen..quote:Op zondag 29 april 2007 18:14 schreef vanBnaarC het volgende:
Wa anders vanmorgen op tmf TMF JUMP hete het programma van die 16 jarige joggies die ff gingen jumpen in de hollywod music hall
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:01 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
ja arme stakkers.. ik ben bang dat er geen toekomst meer is voor zulke mensen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |