nope ik heb geen mbo-vrienden.. gewoon toeval denk ik.quote:Op maandag 2 april 2007 07:12 schreef Twin1983 het volgende:
[..]
Hey sorry hoor, maar in deze reactie is je denkwijze echt ernstig bekrompen.. en dat weet je zelf ook best.
Ik weet zeker dat 100% van jullie mbo-jumper-bash helden dergelijke dingen nooit in het dagelijks leven tegen iemand zullen durven zeggen.
En bovendien hebben de meeste mensen ook MBOérs als vrienden, zullen ze leuk vinden als je ze dat recht in het gezicht zegt... Hey sukkel je doet mbo, ik zit op de universiteit dus ik ben eigenwijzer én beter![]()
Ongelofelijk dom dat mensen zich zo laten categoriseren door iets wat "onderwijs" heet.
Ik ken mensen die jack-shit aan opleiding hebben, en het toch gemaakt hebben, maar ook mensen die al jaren met een universitaire opleiding zitten te kloten of hem al afgemaakt hebben en die niet aan de bak komen.
Mijn vader heeft zijn basisschool niet eens afgemaakt, toch is ie musicus in het concertgebouworkest, speelt voor de koningin en alle andere denkbare elitairen van nederland zoals veel Prof.Dr`s die zich in de kunst willen verdiepen, want anders ben je geen echte intellectueel en hoor je er niet bij.
Die gasten weten nog net wie het zwanenmeer gecomponeerd heeft, haha.
Is hij nou ook zo dom omdat ie het mbo niet bereikt heeft?
Zo relatief allemaal, de standenmaatschappij is voor zielepoten die zich alleen compleet kunnen voelen als ze weten dat ze nog iets `voorstellen` in vergelijking met een ander.
Mongolen zitten óók op de universiteit![]()
en iig zeker veel frusty`s met een backstabbing attitude
Beetje respect voor mbo`ers lijkt me nu wel op zijn plaats, ipv volgend jaar wanneer ze kunnen doorstromen naar het hbo... of over 2 jaar wanneer ze met een `p` naar de uni kunnen.
![]()
Euh, de meeste van die filmpjes spelen zich af in een of ander betegeld achtertuintje van 8 m2 achter een suf woonhuis in een suffe woonwijk. Niet helemaal de plek waar 'ballo's' wonen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:56 schreef Hardrebel het volgende:
WTF heeft het iets met MBO ers te maken? Het zijn altijd de ballos die aan het jumpen zijn met omhoog gevouwde kraagjes :S:S
zoiets dacht ik ook al, wat is TS voor een stakkerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:46 schreef Lamzak_ het volgende:
Waarschijnlijk heeft 99 procent van de jumpstylers een MBO achtergrond!
Wat een geweldig vooroordeel...
Geen vrienden?
huh dat dat ik ook over jou.. wat toevallig!quote:Op maandag 2 april 2007 11:22 schreef mnoire het volgende:
[..]
zoiets dacht ik ook al, wat is TS voor een stakker![]()
Jeckyll&Hyde zijn juíst diegene die ervoor zorgen dat jumpstyle wordt verziekt en een slechte(re) naam krijgt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:37 schreef RadioSlut het volgende:
Jeckyll&Hyde kan nog wel. maar er zijn een boel amateurs die de jumpstyle zwart maken ¬¬
toe nouquote:Op maandag 2 april 2007 16:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Jeckyll&Hyde zijn juíst diegene die ervoor zorgen dat jumpstyle wordt verziekt en een slechte(re) naam krijgt.
Er is veel beterequote:Op maandag 2 april 2007 16:42 schreef Ephemera het volgende:
[..]
toe nou![]()
Ik vind het zo'n enig liedje
Uhuh, dat 'jumpen' in die clip is nog niet eens de naam klompendans waardig.quote:
Dark-E > allquote:Op maandag 2 april 2007 19:12 schreef Beach het volgende:
Voor al die Jeckel en Hyde rukkertjes; ga eens op zoek naar het volgende:
frozen flame (rocco & bass-t rmx)
10 keer beter dan het origineel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |