hij doet mbo?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:28 schreef ROB1900 het volgende:
Mijn broer denkt ook dat hij stoer is omdat hij kan jumpen
Dit moet wel de meest waardeloze zin ooit zijn.quote:Op zondag 29 april 2007 18:14 schreef vanBnaarC het volgende:
Wa anders vanmorgen op tmf TMF JUMP hete het programma van die 16 jarige joggies die ff gingen jumpen in de hollywod music hall
nou een nominatie is het wel waard...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit moet wel de meest waardeloze zin ooit zijn.![]()
ik dacht al dat mn redenatie niet meer op zou gaan. maar na vwo kan die altijd nog naar mbo gaan.. dat zal ook zeker gebeuren als hij aan jumpen doet. god have mercy on his soul...quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:42 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
ik dacht al dat mn redenatie niet meer op zou gaan. maar na vwo kan die altijd nog naar mbo gaan.. dat zal ook zeker gebeuren als hij aan jumpen doet. god have mercy on his soul...![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit moet wel de meest waardeloze zin ooit zijn.![]()
kneus, haal jij maar 1 fout uit mijn zin.. dan spreken we verderquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:44 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Leer jij eerst eens Nederlands vlegel.
ja dat zie ik we lvoor me hoor. goed voor je conditie in ieder gevalquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:02 schreef Gia het volgende:
Ik zie dat jumpstyle toch liever dan dat gabbergedoe.
We hebben bij aquajoggen een instructeur die nogal van gabberstyle houdt. En dan moeten wij dat in het water ook doen.
Zie je dat voor je?
Maak er een item over.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:37 schreef SunChaser het volgende:
Gabber was ook sneu maar daar zat een stroming achter. Jumpstyle is echt te dom voor woorden
quote:Popster en voormalig minister Hilbrand Nawijn gaat in zijn nieuwe single 'jumpstylen'. Over een week zal de zomerhit 'Hey Jumpen' met bijbehorende clip uitkomen en kunnen we Nawijn's danskunsten opnieuw aanschouwen. Mogelijk zal ook fulltime Jensen-gast Herman Berghuis meedoen met het jumpstylen.
Zoals we van Nawijn en Herman verwachten zal het liedje een echt feestnummer worden. Net als een politicus gaat de nieuwe popster geregeld het land in. Veel discotheken zijn geïnteresseerd in Nawijn's kunsten. Ook heeft hij al enkele concerten gegeven voor groot publiek.
Hilbrand Nawijn deed zo'n vijf weken mee aan het zingprogramma So You Wannabe A Popstar van SBS6. Daarin kreeg hij veel publiciteit: zijn zangkunsten waren volgens de jury onder de maat, maar amusementswaarde zou hij wel hebben. Dankzij het publiek kon hij lang aan de show deelnemen en kon hij de nummers 'Kom van dat dak af' en 'Macarena' zingen voor het publiek.
Whahahaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:55 schreef Gia het volgende:
Schijnbaar gebruiken die jumpers in elk geval minder pillen en alcohol en het is goed voor de conditie.
Goede hype.
Vette stroming!quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:37 schreef SunChaser het volgende:
Gabber was ook sneu maar daar zat een stroming achter. Jumpstyle is echt te dom voor woorden
gezien jouw conclusie heb jij zelf ook niet veel hoger gehaald dan MBOquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:43 schreef Linkmiegel het volgende:
Af en toe kijk ik tmf en dan zit ik sommige clips met schaamte te bekijken. Neem nou het nummer van Jeckell and Hyde. Echt zo'n ontzettend zielige clip. Is deze trent in Rotterdam ontstaan? De zogenoemde jumpstyleJullie weten vast wel welke muziek ik bedoel. Het soort muziek waar hersenloze mannetjes van rond de 16 jaar op lopen te springen. Meestal bootschoentjes aan en zogenaamde trendy opgeschoren koppen. Waarschijnlijk heeft 99 procent van de jumpstylers een MBO achtergrond! Mijn klacht: Jumpstyle is te triest voor woorden en moet verbannen worden!
helaas das een foute conclusie van jouquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:43 schreef Bramzz het volgende:
[..]
gezien jouw conclusie heb jij zelf ook niet veel hoger gehaald dan MBO![]()
dan zijn we toch wel benieuwd wat je wel hebt gedaan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:39 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
helaas das een foute conclusie van jou
quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:54 schreef Bramzz het volgende:
[..]
Laatmaar, ik zie het al: je woont in Antwerpen![]()
Dit is een grap hoop ik?quote:
HBO.. en ik woon niet meer in antwerpenquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:53 schreef Bramzz het volgende:
[..]
dan zijn we toch wel benieuwd wat je wel hebt gedaan?![]()
vals profiel ook nogquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:04 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
HBO.. en ik woon niet meer in antwerpen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |