Je snapt 't niet, hè...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:28 schreef Poncho het volgende:
[..]
Vooralsnog zou ik er een duidelijkere foto van haar opzetten, anders kan Tickler haar niet afzeiken.
Je weet hoe het gaat.. An eye for an eye..
Au contraire, dat zou betekenen dat diegene juist meer recht erop heeft om anderen af te zeiken om hun uiterlijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:28 schreef Manneke_Pils het volgende:
Al is Jarno een ork met opgroeiend schaamhaar tot zijn schouders, dat betekent toch niet dat je anderen niet mag bashen, omdat die er óók niet uitzien?
Zo zo, even een GMTAtje.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:28 schreef jogy het volgende:
[..]
dat is niet zo erg, eerder zijn briljante manier van communiceren.
Ik snap je punt wel, alleen die knakker begon over yvonne d'r foto en is dan verbolgen dat we ook zijn foto onder handen nemen. Tja, dat is gewoon stom.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maar dat plaatst het wel in een ander perspectief, plus diegene kan terugbashen.
Ik snap je best wel, maar dit is onzin babe.quote:
We zijn allemaal één en dezelfde uiteindelijk dus ik pikte je hersengolven op via de quantumshizzle.quote:
Zonder foto's.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:30 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel, alleen die knakker begon over yvonne d'r foto en is dan verbolgen dat we ook zijn foto onder handen nemen. Tja, dat is gewoon stom.
En ik heb een FoBo, dus ik kan bashen wat ik wil.![]()
Ik vind een man met grote wenkbrauwen woest aantrekkelijk...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:30 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel, alleen die knakker begon over yvonne d'r foto en is dan verbolgen dat we ook zijn foto onder handen nemen. Tja, dat is gewoon stom.
En ik heb een FoBo, dus ik kan bashen wat ik wil.![]()
Oh, ik dacht dat jij 'Hood' was.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:32 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
En die geile beer dan? Nou? NOU?
Fo shizzle my nizzle, aight nigga.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:31 schreef jogy het volgende:
[..]
We zijn allemaal één en dezelfde uiteindelijk dus ik pikte je hersengolven op via de quantumshizzle.
Maar die is al getrouwdquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:32 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik vind een man met grote wenkbrauwen woest aantrekkelijk...
Hebben we het nu over Yvonne?quote:
Pallets sorteren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:33 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij is de sociale werkplaats open, ik zie onze gast van vandaag niet meer posten namelijk...
Ik heb een goed adresje voor je.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:47 schreef yvonne het volgende:
Nog even en ik heb een complex over m'n tieten
Wat? Voor complexen of tieten?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:34 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb een goed adresje voor je.
Reconstructie.quote:
Complexe tieten dus. Lastig.quote:
Dan zouden twee bakstenen meer effect hebben. In Ticker's geval dan hè.quote:
Ik vind mijn vriendin al complex. Moet je voorstellen dat haar tieten dan ook nog eens complex zijn.quote:
Abortus met terugwerkende kracht.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan zouden twee bakstenen meer effect hebben. In Ticker's geval dan hè.
Terugproppen en een kogel door de baarmoeder.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:40 schreef most_wanted het volgende:
Het was een goede knul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |