abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53611678
Mmm!
Creative sound www.breaksblog.biz
Illustration and Art
pi_53622823
Zat gisteren naar Expeditie Robinson te kijken.. zie ik opeens een ouwe leraar van mij, van het GLR voorbij komen
Weet niet meer hoe die heet trouwens..
pi_53623263
Die wiskunde leraar met krulletjes inderdaad. Ben ook zijn naam vergeten, ook al had ik em vorig jaar nog.
pi_53623533
Dat is Kimo
pi_53623959
Aw Kimo! Lieve kerel.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_53625854
Ik zit op het GLA oftewel MA.
Ik spreek uit ervaring: het is BAGGER en KUT!

Zo.
pi_53626961
gelukkig maar dat we op het GLR topic zitten oef
Creative sound www.breaksblog.biz
Illustration and Art
pi_53638825
Ik ben net even bij Kimo langs gegaan en heb allerlei jungleverhalen gehoord over bijtende duizendpoten en dagenlang hongerlijden, maar wanneer hij er precies uit moest wil hij niet kwijt.
pi_54266973
Hij is er dus uit
pi_54268514
Mja, ik sprak hem vandaag. Hij baalde flink, want hij was net bezig met een surfplank.
pi_54557163
Tijdje geleden dat ik weer iets op fok post.

Bij deze, hallo GLR mensen.
pi_54557300
Hoi
pi_54557670
Ben vandaag naar school voor noppes geweest.
Eerste twee uur ging ik toch al niet omdat die twee uren makkelijk verzet kunnen worden naar het 3e en het 4e uur. Dus ik ging 12 uur naar school toe. Bleek dat ook uit te vallen. Dus daarna nog 2 tussenuren. Dus ben ben maar naar de stad gegaan en vervolgens naar huis.
pi_54557713
Grappig iFreaky, ik had het zelfde!
pi_54557806
Joh?! Wat had je toen gedaan super-muffin?
pi_54559566
Ik ben maandag vrij
pi_54559746
Donderdag ook trouwens
pi_55964161
daar zijn we weer!

zit er nog een beetje leven in dit topic? heeft knoekie inmiddels al zijn macbook pro al? ik heb toevallig twee dagen geleden mijn eigen witte macbook besteld . school is super!
Flickr Because the people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
pi_55965378
Ik heb al een hele tijd een MacBook Pro en het is de beste aankoop in me leven.

Ik ga btw stage lopen in Madrid
pi_55975998
Als ik eind van het jaar weer uitdraai krijg van m'n absenstie lijst dan mogen die gasten in de drukkerij er wel een mooi boekwerk van maken
De komende 6 weken 13 uur per week aan afstudeer lessen die ik niet hoef te volgen, omdat ik afstudeer bij m'n stage bedrijf..
pi_55982981
haha chill toch, waar loop je stage JapieGijs?En bij wat voor een bedrijf ga je stage lopen knoekie? mijn macbookje komt over 9 dagen haha kan niet wachten.

er zijn nu trouwens al 4 mensen uit mijn klas gestopt, beetje sad , met mij gaat het prima ook met de cijfertjes dus relaxed!

wanneer zijn trouwens de o-zo-beroemde schoolfeesten?

ciao!
Flickr Because the people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
pi_57196862
Ik heb twee kleine vraagjes

Ik heb me aangemeld voor de versnelde opleiding Grafisch Vormgeven.
Heb 3 weken geleden mijn thuisopdracht binnengekregen.

Ik moest een storyboard maken.
En mijn toekomst uitbeelden...

1) moet ik mijn toekomst artistiek uitbeelden of realistisch?
2) wat kan ik verwachten van de opdrachten die je moet maken op het GLR?

bij voorbaat dank
pi_57631015
hallo

ik wil me inschrijven bij het grafisch lyceum, mediavormgeven.
maar ik weet niet wat ik moet verwachten van het thuisopdracht??
kunnen jullie me helpen?

groeten

Sezer
pi_59552574
Schopje! Ik ben volgend schooljaar weer van de partij, 2e jaars Digital Media Design! Ik zit nu met al die formulieren te kloten, en I'm confused. Ik heb van dhr. Rehm vernomen dat ik ben toegelaten na een gesprek in mei, en nu moet ik de onderwijsovereenkomst, onderwijskaart, kopie van paspoort, en een kopie van m'n diploma verzamelen. Onderwijskaart heb ik opgestuurd gekregen van de altijd vriendelijke Bureau Studiezaken, MAAR ik heb geen onderwijsovereenkomst gekregen, die zou bij de uitnodiging voor de introductiedag zitten maar die heb ik dus ook niet gehad

Edit: Hmm, ik denk dat ik mijn onderwijsovereenkomst nog moet krijgen (ik moet het immers voor de zomervakantie binnenkrijgen en dat is op 14 juli) en ik niet op de introductiedag hoef te zijn. Eind deze maand zou ik namelijk m'n boekenlijst e.d. opgestuurd moeten krijgen, dus dat zal wel goed zitten hoop ik.

Pffff, administratie

[ Bericht 21% gewijzigd door Chanty87 op 20-06-2008 15:57:04 ]
pi_60139580
hallo mensen ik ga nu over naar de 4e VMBO TL en ben van plan hierna een opleiding te beginnen op het grafisch lyveum r´dam game design, ik werk nu al met een programma om animaties te maken en al die dingen maar zou iemand misschien weten of ik op deze school goed game design kan leren of dat het misschien helemaal niets is alvast bedankt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')