Gefeliciteerdquote:Op zondag 10 juni 2007 20:08 schreef falloutboy het volgende:
= geslaagd!
Sta 100 % en een dikke voldoende voor mijn eindproject!!
Woensdag diploma uitereiking .. 'de grote diploma show'..
Ik ben benieuwd
Nog een keer gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:48 schreef Statio het volgende:
haha yes ik ben geslaagd! Dacht dat het allemaal net net zou zijn, maar uiteindelijk 0 onvoldoendes. Ik heb de 20ste een introductie middag op het GLR! hahah here I come!
had nog onvoldoendes tot aan juni en ben geslaagd dus het is allemaal aardig in te halenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:26 schreef JapieGijs het volgende:
Voor de geslaagde die nog onvoldoendes hadden rond januari..
Is alles nog wel een beetje in te halen en zijn de meeste leraren hier nog een beetje flexibel in?
Heb nog voor 4 vakken een 4 of lager en moet die dus nog inhalen, maar ben nu ontiegelijk druk, zowiezo tot januari en dus eigenlijk nu geen tijd om te beginnen met inhalen..
Stap uit aan de achterkant van station, niet de centraal (drukke/overhoop liggende) kant..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:14 schreef Statio het volgende:
Zou een van jullie misschien even een korte routbeschrijving van het centraal station naar het GLR willen geven?Ik moet er morgen heen maar ik heb geen idee hoe ik er heen moet lopen!![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:31 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
Stap uit aan de achterkant van station, niet de centraal (drukke/overhoop liggende) kant..
Met de stoep mee, langs de fietsenrekken, naar rechts.. loop je 2/3 minuten langs een zooi rijtjes huizen.
Kom je aan het eind aan bij stoplichten, een kruispunt, met 2 metro tram sporen.
Daar oversteken, loop je rechts langs het CWI, daarachter staat een kerkje, daarachter Zadkine, onder dat gebouw door naar links en dan loop je zo naar de deur..
Ja was echt lachen! Ik zit in klas o1s1, ik zit met heel veel mensen in de klas uit Breda en omstreken, kom zelf uit Breda dus, is wel grappig! Iedereen was wel heel gespannenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:58 schreef Knoekie het volgende:
En hoe was het Statio?
Nog één keer naar school om mijn rapport () op te halen. En dinsdag ga ik met mijn klasgenoten uit eten. Volgend jaar ga ik naar een andere klas dus wel leuk als afsluiting
![]()
ZO dat vind ik achterbakse praktijken! Dan hadden jullie het schoolfeest wel goedkoper kunnen maken. Blij dat ik niet geweest ben. Zeker nu ik weet dat jullie het alleen daar voor deden.. bahquote:Op maandag 2 juli 2007 14:09 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Oh, das relaxt Statio!
Ik ga morgen met de hele klas naar Moviepark Germany. (jaja) Dankzij ons geweldige management team die een monsteropbrengst heeft gemaakt met het schoolfeest.
En donderdag sluiten we ons jaar af, gaan we even gezellig wat drinken met z'n allen.
of je neemt gewoon TRAM 4 richting WoudHoekquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:14 schreef Statio het volgende:
Zou een van jullie misschien even een korte routbeschrijving van het centraal station naar het GLR willen geven?Ik moet er morgen heen maar ik heb geen idee hoe ik er heen moet lopen!![]()
Dat vind ik nog geen eens zo erg, wat is 7,50 nouquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:36 schreef falloutboy het volgende:
[..]
ZO dat vind ik achterbakse praktijken! Dan hadden jullie het schoolfeest wel goedkoper kunnen maken. Blij dat ik niet geweest ben. Zeker nu ik weet dat jullie het alleen daar voor deden.. bah![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:36 schreef falloutboy het volgende:
[..]
ZO dat vind ik achterbakse praktijken! Dan hadden jullie het schoolfeest wel goedkoper kunnen maken. Blij dat ik niet geweest ben. Zeker nu ik weet dat jullie het alleen daar voor deden.. bah![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |