Niet gegaan, te brak.quote:
Erg interessant. Ze ging vertellen over zichzelf, over ingrepen die ze heeft gehad. En dat ze (kort samengevat) eigenlijk schijt heeft aan de rest van de wereld, en dat je gewoon moet doen waar je goed in bent. En dat je blij moet zijn dat andere mensen anders zijn. Er was ook een gozer die liet een boer. Toen haalde zij hem uit het publiek, en vroeg ze waar zitten je vriendinnen? Dus hij zegt: Ja daar achterin. Dus er beginnen allemaal mensen te scheeuwen, zegt Marijke: Volgens mij zijn het allemaal jongens hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:58 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Niet gegaan, te brak.Hoe was het?
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:25 schreef Statio het volgende:
Haha relaxt! Ik post eigenlijk nooit op FOK! maar ik kwam toevallig dit topic tegen, ben aangenomen voor Grafisch Vormgeven niveau 4, zit nu midden in mijn examens maar alles gaat prima! Die toelatingstesten waren best te doen vond ik, alleen mijn flyer voor het schoolfeest was lelijk![]()
Ik wil richting fotografie, doe het veel en ik vind het heel leuk! Hoe zit dat precies met je richtingskeuze dan? Wanneer doe je die eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:35 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.![]()
Weet je al welke richting je op wilt? Fotografie? Visualiseren? etc etc. Of weet je het nog niet.
Ik ga volgend jaar mijn 3de jaar Vormgeven doen, en ik ga me inspannen om stage te lopen in het buiteland.
Fotografie is erg leukquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:42 schreef Statio het volgende:
[..]
Ik wil richting fotografie, doe het veel en ik vind het heel leuk! Hoe zit dat precies met je richtingskeuze dan? Wanneer doe je die eigenlijk?
Haha dus je wilt mensen gaan verbouwen tot in de perfectie? Ik kwam laatst een site tegen, allemaal van die perfecte meisjes, maar als je dan met je muis eroverheen ging zag je wat het was voordat die art director ze had behandeldquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:58 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Fotografie is erg leukGoed keuze, toen ik aan deze opleiding begon wilde ik ook die kant opgaan. Alleen ik vond de opleiding een beetje te beperkt. Ik wil namelijk Art Director worden, dus ik zal straks HBO moeten doen.
Het eerste jaar is het basisjaar. Alle mensen die vormgeven doen krijgen hetzelfde. In dat eerste jaar moet je jezelf inschrijven voor verschillende keuzemodulen. (de richtingen die je op kan bijvoorbeeld fotografie, film en video, visualiseren, packaching, gewoon grafisch vormgeven etc etc) Door die keuzemodulen kom je erachter wat het best bij je past en wat je leuk vind. In het tweede jaar ga je dan een richting volgen, als je fotografie kiest kom je in een klas met mensen die fotografie doenik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd
![]()
Deze week zijn trouwens de eindpresentaties van de mensen die afstuderen. als je tijd heb zou ik daar even naar gaan kijken. Kan je een beetje zien wat je na die 4 jaar moet kunnen.![]()
Ja Art Director is best een veelzijdig beroep. Moet je wel behoorlijk creatief voor zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:13 schreef Statio het volgende:
[..]
Haha dus je wilt mensen gaan verbouwen tot in de perfectie? Ik kwam laatst een site tegen, allemaal van die perfecte meisjes, maar als je dan met je muis eroverheen ging zag je wat het was voordat die art director ze had behandeld. Wat houdt Art Director eigenlijk allemaal in?
![]()
Voor je uitleg, nu is het duidelijk, een beetje aftasten in het eerste jaar dus, relaxt! Waar & wanneer zijn die presentaties dan?
Nu nog een goede usericon en ondertitel![]()
quote:Bij deze zijn alle fokkers uitgenodigd:
EindExamenExpo
31 mei 2007
in de Studio op de 3e etage!
van 18:00 tot 21:00
http://chaosweek.glr.nl/quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:48 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
was dat nu weer? toen ik daar op school zat had je het iig niet
Ja, al vond ik het N.A.I. bezoeken saai.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:54 schreef BlueCurl het volgende:
[..]ik had weer wat later geboren moeten worden
zitten wel leuke dingen tussen!
het is vanaf 12.00 tot 21.00quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:26 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja, al vond ik het N.A.I. bezoeken saai.
Morgen eindpresentaties bekijken, weet iemand hier vanaf hoelaat?![]()
Ik heb van half 1 tot half 3 naar de presentaties gekeken, zaten mooie/leuke dingen tussen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:22 schreef Ja-Ik het volgende:
[..]
het is vanaf 12.00 tot 21.00
maar ja erg rustig hier
en met erg rustig bedoel ik dat er niemand is
ziet er leuk uit!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:36 schreef Statio het volgende:
Voor deze mensen die het interessant vinden, hier staat wat ik had gemaakt voor de toelatingstest. De opdracht was uit te beelden wat jij bereikt wil hebben na je opleiding aan het GLR.![]()
Als basis heb ik een foto genomen van mijn bureau zoals het nu is, linksbovenin, dan rechtsbovenin een leeg kantoor. Vervolgens mijn bureau en alle dingen in het lege kantoor gephotoshopped, en dat zou dan mijn design bureau zijn na mijn opleiding. Mijn tagname is Statio, daarom zie je het overal terug! Wat vinden jullie ervan?![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:15 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik heb van half 1 tot half 3 naar de presentaties gekeken, zaten mooie/leuke dingen tussen.![]()
En het was inderdaad erg rustig.
Stalkerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:16 schreef illuarchi het volgende:
Ben je hiermee dus aangenomen????![]()
Ik zit trouwens ook bij Knoekie in de klas!
Ook Masterclass volgend jaar![]()
Als je het hebt over mijn post, nee daar ben ik niet alleen mee aangenomenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:16 schreef illuarchi het volgende:
Ben je hiermee dus aangenomen????![]()
Ik zit trouwens ook bij Knoekie in de klas!
Ook Masterclass volgend jaar![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |