Leukquote:Op donderdag 12 april 2007 21:50 schreef Alet het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-5817968857282531098&q
hip hip hip
zal je toch echt zelf moeten beslissenquote:Op woensdag 18 april 2007 11:29 schreef Chrisinator het volgende:
Ik zit op het NOVA college, en omdat deze school zuigt, blijf ik zitten in de 3e... Dus ik denk dat ik overga naar GLR.. Doen of niet doen?
er zijn liftenquote:Op donderdag 19 april 2007 18:20 schreef Knoekie het volgende:
Ben je nu wel te laat mee.
Wat een drukte vandaag trouwens op school, alle printers leken het opeens niet meer te doen, mediatheek was ontzettend druk. Voor een opdracht (van Vip) ben ik 3 keer in de drukkerij geweest om papier te snijden. Om vervolgens weer een lokaal te zoeken met een printer. Grr. Wel goed voor mijn conditie![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:45 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
En ik heb hem mooi afgerond. Ons flauwe filmpje is eerste geworden van de Management klassen.We hebben nu een beker met onze namen erop enzo.
Thanks!quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:49 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Ik heb deze periode ook zeer goed afgerond. Met als hoogtepunt de nominatie voor de masterclass, waar ik nu ook een opdracht voor moet maken.![]()
Ik hoop het!quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:02 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Thanks!
Pf, en dat plekje in de masterclass krijg je gewoon hoor. *duimt*
Dank je welquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:49 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Ik heb deze periode ook zeer goed afgerond. Met als hoogtepunt de nominatie voor de masterclass, waar ik nu ook een opdracht voor moet maken.![]()
Ik ben aangenomenquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:02 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Thanks!
Pf, en dat plekje in de masterclass krijg je gewoon hoor. *duimt*
quote:
Ik ga naar een college van Marijke Helwegen!quote:
Hahaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 06:52 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Ik ga naar een college van Marijke Helwegen!
Naja, ik kom waarschijnlijk verbrand en met een halve kater even kijken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |