Misschien vindt ie de jurk wel mooi.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:30 schreef buzzer het volgende:
Wat heb je gekregen een nieuwe plamuurdoos ?
Wat een saai topic eik.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:50 schreef Thrackan het volgende:
Zow, paasweekend ook weer voorbij
Werk en koffie!
jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:50 schreef Thrackan het volgende:
Zow, paasweekend ook weer voorbij
Werk en koffie!
Nee een nieuwe vrouw. Ik heb haar gekocht via eBayquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:30 schreef buzzer het volgende:
Wat heb je gekregen een nieuwe plamuurdoos ?
Kun je daar ook inruilen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee een nieuwe vrouw. Ik heb haar gekocht via eBay![]()
We hebben het er nog niet over gehad, en ik weet nog niet hoe dat hele subgedoe verdeeld gaat worden. Maar ik kan je één ding verklappen. Vanuit mijn kant, wat mij betreft blijven we alle drie gewoon beide subfora doenquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:56 schreef Adelante het volgende:
nu met die nieuwe subsubforums, wie is/wordt er dan [aanbod]-mod en wie de [vraag]-mod?
Jaquote:
Wat was de reden van verkoop eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:54 schreef Dizer het volgende:
Nee een nieuwe vrouw. Ik heb haar gekocht via eBay![]()
Nog meer subfora?quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
We hebben het er nog niet over gehad, en ik weet nog niet hoe dat hele subgedoe verdeeld gaat worden. Maar ik kan je één ding verklappen. Vanuit mijn kant, wat mij betreft blijven we alle drie gewoon beide subfora doen.
Toch mis ik iets in 't hele verhaal.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja. Kijk, heel makkelijk. Je moet gaan handelen.
Ik heb in Oezbekistan een vrouw gekocht voor 5 dollar. Die heb ik hier in Nederland onder de nieuwe zorgverzekering laten ombouwen tot een wat mooiere vrouw. Daarna heb ik die ingeruild voor een Rose McGowan lookalike. Of te wel, die superlekkere vrouw heb ik voor 5 dollar
.
Een subje meer of minder maakt uitquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:58 schreef Dizer het volgende:
We hebben het er nog niet over gehad, en ik weet nog niet hoe dat hele subsubgedoe verdeeld gaat worden. Maar ik kan je één ding verklappen. Vanuit mijn kant, wat mij betreft blijven we alle drie gewoon beide subsubfora doen.
waarschijnlijk die ring om d'r vingerquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:01 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Wat was de reden van verkoop eigenlijk?
Ze was beschadigd. Maar ik heb haar gefixxxedquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:01 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Wat was de reden van verkoop eigenlijk?
Wat is dat nou weer voor slappe hap? Zo krijg je nooit ervaring met een echte werkomgeving, behalve als je ambtenaar wordt danquote:
kansloosquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:54 schreef Thrackan het volgende:
Ik ga maar weer eens een bakkie koffie tappen hier...
Gij Zult Niet Zeiken Over Cup-A-Soup!quote:Op woensdag 11 april 2007 12:36 schreef Adelante het volgende:
heiligschennis! cup-a-soup is 16 uur!
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:31 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Gij Zult Niet Zeiken Over Cup-A-Soup!
daar wordt ie vies van namelijk
en lekker warmquote:Op woensdag 11 april 2007 13:31 schreef Thrackan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:31 schreef Thrackan het volgende:
[..]
ik zoek mee...quote:Op donderdag 12 april 2007 10:58 schreef Thrackan het volgende:
[GEZ]Vrije tijd...
Ziek melden. En omdat het stage is, zullen ze niet zo een huisdokter dinges op he afsturenquote:Op donderdag 12 april 2007 15:51 schreef Thrackan het volgende:
HEY
kan iemand er voor zorgen dat ik niet hoef te stage dingesen met dit lekkere weer?
eventueel tegen vergoeding...
Heheh, dat colleges volgen gaat er bij mijn stage niet in, aangezien ik fulltime loop en een praktijkopleiding doequote:Op donderdag 12 april 2007 21:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ziek melden. En omdat het stage is, zullen ze niet zo een huisdokter dinges op he afsturen.
Of nog beter, doen wat ik altijd deed: Zeggen dat je naar de Uni/HBO moet omdat je een aantal klassen moet volgen of een aantal college's.
Anastacia, dat was toch eerst een man voor dat ze zangeres werd?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:28 schreef Adelante het volgende:
Anastacia is toch die verdwenen russische prinses evenals die omgebouwde zangeres?
Nee, dat was je buurvrouwquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Anastacia, dat was toch eerst een man voor dat ze zangeres werd?
Ja maar die ziet er uit als de negerin versie van Erica Terpstraquote:
eikelquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:42 schreef FredvZ het volgende:
Goeie smorgens.... waarom ben ik zo vroeg wakker op mn vrije dag?
Weet je wat ik doe, ik ga weer lekker terug
Mijn murp-icon? Die heb ik geschrapt toen ik actief in het migraine topic wasquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:01 schreef KopieerMachine het volgende:
He trackan, doe je ouwe emotion eens terug man, newbie![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:13 schreef Geqxon het volgende:
Koffie is voor mietjes. Echte mannen doen het op water Bier
óók op de werkvloer!quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:13 schreef Geqxon het volgende:
Koffie is voor mietjes. Echte mannen doen het op watervrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |