quote:
Je vat dat zó mooi samen!quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:03 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Je vat dat zó mooi samen!![]()
Dan doe ik liever
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In slaap pleuren, ophouden, schijt hebben aan de rest en ergens lekker een peukje roken en een bakkie doen
KoffieMachinequote:Op donderdag 29 maart 2007 09:26 schreef Thrackan het volgende:
je kan jezelf beter KoffievZmachine noemen
Maak een kloon zou ik zeggen, alleen voor de V&A KoffieChatquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:27 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
KoffieMachine
Geile naam verdomme VERDOMME
hoe geil zeg.
doekje doekje doekjequote:Op donderdag 29 maart 2007 09:27 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
KoffieMachine
Geile naam verdomme VERDOMME
hoe geil zeg.
nu nog half vijf en dan ben ik helemaal tevredenquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:03 schreef FredvZ het volgende:
Tis al middag heur
Maak daar 5 uur vanquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:07 schreef buzzer het volgende:
[..]
nu nog half vijf en dan ben ik helemaal tevreden
Van 't weekend al gedaan, beviel me eigenlijk niet zoquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:21 schreef FredvZ het volgende:
Sta op, loop naar de klok en verzet de tijd
Doe me dan maar meteen een dag erbijquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:23 schreef FredvZ het volgende:
Ik zou dan liever doorgaan voor de negen uur, dan heb ik weekend
we hebben hier allemaal van die satelliet gestuurde klokkenquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:21 schreef FredvZ het volgende:
Sta op, loop naar de klok en verzet de tijd
Stuur je de satelliet een blokje omquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:38 schreef buzzer het volgende:
[..]
we hebben hier allemaal van die satelliet gestuurde klokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |