uhm,quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:14 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Zit je na een maand alweer over een andere na te denken? Dat is geen goed teken
Beetje jammer van de popu-taal en niet incorrecte gegevens. Maar goed, het zal de beoogde doelgroep aanspreken en daar gaat het om zullen we maar denken.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:18 schreef ArcticBlizzard het volgende:
En voor degene die de oude oude V70 mooi vinden maar toch te langzaam
http://www.autoblog.nl/ar(...)v70-t5-ipd-stage-iii
Ik heb wel een 850, maar nog geen onderhoud gehad aangezien ik er net 7 weken in rij ofzo.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:46 schreef Dragoljub het volgende:
Geen 850 rijders?
Ik zou gaarne wat informatie willen verzamelen over de kosten van het onderhoud van een 850, alvorens ik overga tot aankoop.
Wat een onzin . Zal wel meer kapotgedraaid zijn vanwege het ontbreken van koeling. Metertjes in de gaten houden is niet zo moeilijk .quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:52 schreef Dragoljub het volgende:
Oei, heb net even op dat volvo850 forum gekeken. Stonden een aantal verhalen waarvan 1 met een kapotte radiateur, 1000 euro.
Dat kan ik niet echt gebruiken voor een eerste auto.
valt best mee, volgens een overzicht van mijn dealer, kost mijn V40 pakweg 50 euro meer per beurt (gemiddeld) dan de opel corsa 1.7D die ik eerst reed.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:18 schreef Dragoljub het volgende:
Ja maar, ja maar, over het algemeen zijn Volvo's toch sowieso duur in onderhoud?
Ik wil namelijk geen 80 euro voor een interieurlampje kwijt zijn ofzo.
Opzich zou mijn keuze uitgaan naar de 850 2.0, vind 'em gewoon bloedmooi, lekker groot, lekker luxe, goede stereo.
Hij is ook een stuk goedkoper met onderdelen. Hij gebruikt namelijk geen officiele volvo onderdelen. Het klinkt een stuk erger dan het is, wij hebben tot noch toe nooit problemen gehad. Mocht er bijv een onderdeel zijn wat niet door een third party gemaakt word dan kan je altijd vragen of hij een 2e hands eronder wil zetten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:26 schreef Dragoljub het volgende:
bluebit: Graag!
ArcticBlizzard: Hmm ja, Driebergen is zo'n drie kwartier rijden, best te doen doen, tenzij je echt panne hebt. Verder heb ik ook nog wel 2 connecties in de buurt waarvan 1 bij een officiele Volvo dealer, maar het gaat mij dan ook meer om de prijs van de onderdelen. Simpele klusjes gaat mijzelf/mijzelf met behulp van de connecties ook nog wel lukken, maar als een interieurlampje 80 euro kost terwijl dat bij een andere auto 5 euro is ofzo, dan ga ik twijfelen aan een Volvo als eerste auto.
De radiateur van mijn 940 net laten vervangen door een nieuwe (uit de doos dus) + koelvloeistof + arbeid totaal 200 euro.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:52 schreef Dragoljub het volgende:
Oei, heb net even op dat volvo850 forum gekeken. Stonden een aantal verhalen waarvan 1 met een kapotte radiateur, 1000 euro.
Dat kan ik niet echt gebruiken voor een eerste auto.
Jij rijdt even langs Wim en je auto komt weer als nieuw teurg zeker?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:33 schreef r8ality het volgende:
Daarom zit er ontluchting bij mij in m'n reservoir. Niet slecht voor een auto uit '74 .
En qua prijzen van onderdelen ben ik te bevooroordeeld om daar iets zinnigs over te kunnen zeggen...
Nee .quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:54 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Jij rijdt even langs Wim en je auto komt weer als nieuw teurg zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |