Typisch Eric. Hij wist het kennelijk allemaal in detail maar niet even Huub waarschuwen of zo. Beetje misselijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:07 schreef Clank het volgende:
Huub: Kon je me niet even waarschuwen?
Eric: Ik dacht dat je in een teiltje stond te zeiken.
Precies, bevestigt maar weer het beeld dat ik van Eric heb. Gatver.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Typisch Eric. Hij wist het kennelijk allemaal in de tail maar niet even Huub waarschuwen of zo. Beetje misselijk.
Ja, dat beeld van Eric heb ik inmiddels ook. Ik begin me te irriteren aan zijn 'onschuld spelen'. Zojuist hele verhalen naar Palma hoe hij Huub zou hebben gezegd ...... en ...... en ....., maar Huub piste gewoon door.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Precies, bevestigd maar weer het beeld dat ik van Eric heb. Gatver.
Dat zegt Eric... maar volgens mij is hij eerst gaan slapen en vervolgens opgestaan en toen gaan pissen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:15 schreef noekje het volgende:
Huubje kwam van beneden, is gaan pissen naast het bed en is toen gaan slapen.
Wat een voortreffelijk alcoholverbod is dat!
Nadat Huub in bed was gegaan ben ik op de stream vertrokken. Het is later pas gebeurt, dat zie je ook op de vorige pagina. Huub is waarschijnlijk ongeveer 1 uur en 10 minuten later opgestaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:15 schreef noekje het volgende:
Huubje kwam van beneden, is gaan pissen naast het bed en is toen gaan slapen.
Wat een voortreffelijk alcoholverbod is dat!
Gelukkig geen blote buik, wel een 'klein vetrolletje' ......quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:28 schreef Clank het volgende:
Palma heeft een 'blote navel truitje' aan... hoe charmant de navel puilt eruit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |