Nee dit heeft te betekenen dat ik gewoon opensta voor meerdere soorteren muziek en niet 1 soort wil luisteren. Thuis luister ik liever ''rock'' terwijl ik dit bijvoorbeeld niet gezellig vind als ik uitga.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nou jawel, want als je één van die twee leuk vindt ben je al smakeloos, als je ze allebei leuk vindt ben je inconsequent smakeloos en heb je gewoon geen idee waar je naar luistert blijkbaar.
Anders ga je even totaal voorbij aan het punt wat ik probeer te maken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:40 schreef Nilith het volgende:
[..]
Nee dit heeft te betekenen dat ik gewoon opensta voor meerdere soorteren muziek en niet 1 soort wil luisteren. Thuis luister ik liever ''rock'' terwijl ik dit bijvoorbeeld niet gezellig vind als ik uitga.
Heel gewoon hoor.
oh? en wat was jou punt dat je probeerde te maken?quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Anders ga je even totaal voorbij aan het punt wat ik probeer te maken.
Dat ik het niet kan begrijpen dat je twee waardeloze artiesten in hun genre allebei waardeert. Kijk, als je goede rock en goede trance leuk vindt, prima. Maar Cascada en Fall Out Boy allebei leuk vinden, dat vind ik gewoon raar.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:44 schreef Nilith het volgende:
[..]
oh? en wat was jou punt dat je probeerde te maken?
Nou fall out boy luister ik ook eigenlijk nooit...quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat ik het niet kan begrijpen dat je twee waardeloze artiesten in hun genre allebei waardeert. Kijk, als je goede rock en goede trance leuk vindt, prima. Maar Cascada en Fall Out Boy allebei leuk vinden, dat vind ik gewoon raar.
Dan vind je dus niet ALLES leuk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:52 schreef Nilith het volgende:
[..]
Nou fall out boy luister ik ook eigenlijk nooit...
Toch is het blöd om uit een paar honderd artiesten je mening over andersmans muziek te baseren -_-
nou ik weet niet hoe t bij anderen zit maar bij mij zijn de paar 1000 artiesten werkelijk alle muziek die ik ooit in m'n leven heb beluisterd/nog wil beluisteren, van topartiesten tot 'enigszins acceptabel'.. heb ook al m'n ruim 600 cd's geript naar m'n computer enzo.. dan lijkt de totaallijst me toch een aardige basis om iemands muziekcollectie/smaak te kunnen beoordelen (doe maar niet hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:52 schreef Nilith het volgende:
[..]
Nou fall out boy luister ik ook eigenlijk nooit...
Toch is het blöd om uit een paar honderd artiesten je mening over andersmans muziek te baseren -_-
Horen hier wel thuis hoor. Dit topic gaat over muziek immers.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:01 schreef saaw het volgende:
ik wil jullie niet storen hoor oke misschien ook wel
maar discussies over muziek horen hier niet thuis
ontopic verder
Dat was wel waar de discussie mee begon.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:04 schreef Nilith het volgende:
zei ik ALLES?![]()
''dat ik gewoon opensta voor meerdere soorteren muziek''
quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:41 schreef TC03 het volgende:
Ik geloof nooit dat sommige mensen AL die muziek leuk vinden. Als ik Cascada en Fall Out Boy (allebei bagger maar totaal ander genre) vraag ik me toch af hoe dat nou kan.
Click op PLquote:Op maandag 23 april 2007 16:58 schreef Florian_ het volgende:
ik gebruik geen winamp en heb al mn albums in een map staan, hoe maak je zo'n lijst?
MuSiC ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |