Goeie morgen!!!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 08:15 schreef Crazy-M het volgende:
WOWWIE gezellig
ow en Goede morgen Vamperotica
dat is niet echt mijn dingquote:Op zaterdag 31 maart 2007 08:19 schreef Crazy-M het volgende:
En trouwens wie gaan er hier nog meer naar tilburg zingt?
en is er al bekendheid over de koninginnenacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 april 2007 10:36 schreef -_Tommy_- het volgende:
Hoor net dat de Cityring al eind dit jaar klaar is....ik gehoord dat het gecancelled wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
ik had vandaag wel een goeie. Samen met een vriend ben ik vandaag naar Ajax geweest, we zouden om 12 uur afspreken op t station. Om 5 voor 12 belt hij mij op "Hej, waar ben je ergens?" ik : " owww kut, ik heb me verslapen, ben er pas over een uur." hij "Godverdomme da meen je nie?". En toen stond ik achter m en zei ik 1 aprilquote:Op zondag 1 april 2007 14:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ultieme pauperdag voor mensen zonder gevoel voor humor. Iedereen kan namelijk een grap uithalen. Geslaagde grappen zijn zeldzaam, bovendien niet daggebonden.
vertel vertel. Wat heb je gedaanquote:Op zondag 1 april 2007 21:12 schreef existenz het volgende:
Ik heb heel 1 april gemist, lekker andere dingen gedaan en niemand die dacht aan grappen.
ik hoop dat dat een enorm slechte grap isquote:Op zondag 1 april 2007 23:25 schreef vamperotica het volgende:
Hier ook geen grapjes uitgehaald...
Valt mee dat hier gen nieuwsbericht staat, over dat de intermezzo afgebrand is!
quote:Op zondag 1 april 2007 23:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik hoop dat dat een enorm slechte grap is
anders moet ik huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |