nee had vrij gevraagd omdat ik moest afrijden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
GEFELICITEERD
Ijsje ?
en niet naar DB dan vandaag ?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja bel werk eventjes
lekker easy
heb zelfs al 1 van 3 opgelost nu jij weer
en dat binnen 10 min
maar hoelaat moet je altijd treinen naar db ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:38 schreef toma het volgende:
[..]
nee had vrij gevraagd omdat ik moest afrijden.
Ijsje gaat er wel in![]()
ow okquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:41 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Ik is blond in vermomming....
Leg es uit
Ik weet binnen die tijd vast meer storingen te veroorzaken als jij op kunt lossen!quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ow ok
ja 3 storingen heb ik al 1 van opgelost
ict(computer) storingenquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:55 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik weet binnen die tijd vast meer storingen te veroorzaken als jij op kunt lossen!
(wat voor storingen hebben we t eigenlijk over?)
Ik kamp hier ook met een interne storing... Maar dat is al jaaaren zo
nee dat niet , maar mijn ouders hebben allebei een auto. En aangezien dat ik elke dag naar t station moet heb ik nog geen rede om een auto te kopen. Maar zo gauw ik wat meer ga verdienen komt er zeker 1tjequote:
Neuj hoor... Ik heb er geen last van!quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ict(computer) storingen
tja, die interne storing .... is jou probleem denk ik
verschilt elke dag. Dat ligt aan mn rooster. Maar ik pak uiterlijk de trein van 16.30 of 16.50. Een enkele keer ga ik later. 's Ochtends ga ik meestal om 8.14.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar hoelaat moet je altijd treinen naar db ?
Kijk je wel uit voor een klein "ding" op een (gammele) omafiets met 2 kinderstoeltjes...?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:10 schreef toma het volgende:
[..]
nee dat niet , maar mijn ouders hebben allebei een auto. En aangezien dat ik elke dag naar t station moet heb ik nog geen rede om een auto te kopen. Maar zo gauw ik wat meer ga verdienen komt er zeker 1tje
Die zijn toch 10 punten?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Kijk je wel uit voor een klein "ding" op een (gammele) omafiets met 2 kinderstoeltjes...?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:14 schreef toma het volgende:
ik ga voetballen lekker veel te lekker weer om binnen te zitten
ik heb die van 8:25 altijdquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:12 schreef toma het volgende:
[..]
verschilt elke dag. Dat ligt aan mn rooster. Maar ik pak uiterlijk de trein van 16.30 of 16.50. Een enkele keer ga ik later. 's Ochtends ga ik meestal om 8.14.
welkom terugquote:
aah ok ook leuk tochquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:01 schreef liefie_ het volgende:
ik dacht oeh ik ga ff naar de bieb
maar toen ik de bus uit kwam waren er mini regendrupjes en ik was moe
dus nu zit ik op de bank met een dekentje en mn laptopje
mijn laptop is doodquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:08 schreef vamperotica het volgende:
Ik wil ook een laptop
Leuk voor op mn samendelenfiets!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |