Die onzin zou eigenlijk niet nodig moeten zijn, maar goed met een kamer tekort kan het bijna niet anders. Alhoewel, tekort, in Tilburg toch zeker niet meer?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:06 schreef liefie_ het volgende:
serieus die kijkavonden duren elke keer langer!
Ik heb donderdag kijkochtend!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:06 schreef liefie_ het volgende:
serieus die kijkavonden duren elke keer langer!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:16 schreef Crazy-M het volgende:
Ow en Pinball: de intermezzo is pas om 12:00 open :d
en nu niet meer? nu sta je voor diezelfde deur te juichen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wel een goeie tip, anders was ik echt goed teleurgesteld geweest als ik daar voor een gesloten deur stond.
Nee, nu neem ik een baksteen mee.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:16 schreef -_Tommy_- het volgende:
en nu niet meer? nu sta je voor diezelfde deur te juichen?
hey, geen crimineel gedrag hequote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:50 schreef -_Tommy_- het volgende:
wat ook werkt is gewoon naar station en eentje in de auto laden
quote:
Maar je hebt er verder geen morele bezwaren tegen, je durft gewoon niet?quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:21 schreef Acathla het volgende:
Ik durf het ook eigenlijk niet hoor, een fiets 'meenemen'.
er is geen kamer tekort maar je wil natuurlijk wel weten wie je kiest om bij je te wonen en zo!quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Die onzin zou eigenlijk niet nodig moeten zijn, maar goed met een kamer tekort kan het bijna niet anders. Alhoewel, tekort, in Tilburg toch zeker niet meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |