Scheelt dat veel zo'n snellader in plaats van een gewone?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:11 schreef Chinless het volgende:
Mja snellader of normale lader?
Volgens mij is dat dezelfde.. Wat wil je ervoor hebben?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:05 schreef vannelle het volgende:
Heb je iets aan een lader van een 3310/3410?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:02 schreef vannelle het volgende:
mail me je adres maar op vannelle at home punt nl en ik stuur em op.
Bijgaand zal ik een briefje doen met mijn rekeningnummer om de verzendkosten terug te betalen en wat je voor de lader zelf betaalt laat ik aan je beleefdheid over.
Hé, da's nog eens een tof aanbod! Dank je vannelle!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:02 schreef vannelle het volgende:
mail me je adres maar op vannelle at home punt nl en ik stuur em op.
Bijgaand zal ik een briefje doen met mijn rekeningnummer om de verzendkosten terug te betalen en wat je voor de lader zelf betaalt laat ik aan je beleefdheid over.
Hou ik je aan!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:54 schreef Thrackan het volgende:
Mocht het niet lukken zal ik eens gaan graven
Dat lijkt me wel, staat nu in je My Active Topicsquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:48 schreef Thrackan het volgende:
Als je tegen die tijd even een PMmetje of een mailtje stuurt... denk niet dat ik dit topic zo snel terugvind
Wauw, ik word nog verlegen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:37 schreef MeneerMossel het volgende:
[..]
Hé, da's nog eens een tof aanbod! Dank je vannelle!
Als er toch eens meer van dit soort mensen op de wereld waren, dan zou het toch allemaal een stuk makkelijker zijn?
Mailtje is verstuurd!
Dat is dus normaal? Bij de nieuwere types.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:37 schreef Milkmannetje het volgende:
Sommige snelladers piepen.... dus leg em niet naast je ben
Laadze
Graag gedaan hoor, zelf had ik er niks meer aan dus waarom zelf houden?quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:33 schreef MeneerMossel het volgende:
Topic mag dicht, Vannelle bedankt voor het snelle zakendoen! Nokia'tje is weer helemaal vol stroom!
quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor, zelf had ik er niks meer aan dus waarom zelf houden?
Nu je Nokia weer stroom heeft kun je me eindelijk eens bellen voor het etentje als bedankje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |