quote:De Odorex Extra Dry Lotion biedt bescherming tegen overmatige transpiratie en voorkomt transpiratiegeur. Door de unieke formule blijft de Odorex Extra Dry Lotion langer werkzaam dan een reguliere deodorant en hoeft het slechts 2 à 3 keer per week gebruikt te worden. De effectieve werking maakt het gebruik van een reguliere deodorant overbodig. Je blijft gegarandeerd droog! Het is veilig voor de huid en kleding mits de gebruiksaanwijzing nauwkeurig wordt opgevolgd.
Toepassing:
Vóór het naar bed gaan oksels wassen met zeep. Goed afdrogen, daarna deppen met Odorex Extra Dry Lotion op een watje. Niet wrijven. Goed laten indrogen. ’s Morgens de oksels opnieuw wassen. Contact met kleding (direct na aanbrengen) vermijden. Herhaal de behandeling 2 à 3 maal per week. De Odorex Extra Dry Lotion niet gebruiken bij een geïrriteerde huid. Na ontharingsbehandeling minstens één dag wachten.
ja kruidvat neequote:Op maandag 26 maart 2007 23:08 schreef crossover het volgende:
Werkt het? Waar te koop? Is het niet duur nee?
Ik heb het een paar jaar gebruikt. Ik ben er erg tevreden mee. Heeft altijd goed geholpen!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:21 schreef DarkElf het volgende:
tot een euro duurder, dus blijft onder de 4 euro nog steeds.
ben ook wel benieuwd hoe tevreden mensen ermee zijn.
Waar heb je dat gehoordquote:Oh, en ik heb gehoord dat het tot haaruitval kan leiden
ik zat te googlen en zag het staan op het forum van medicity oidquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waar heb je dat gehoord
Ik gebruik het ook op mijn voorhoofd en ik wilhiiil niet kahaaal wordeeen
Ik heb de depper en als het leeg is vul ik weer bij met het gewone flesjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:18 schreef Stereotomy het volgende:
Cool.
Die zullen wel duurder in het gebruik zijn dan de normale fles. Voor handigheid moet je tegenwoordig grof betalen.
Ben wel benieuwd of ze even goed werken. De samenstelling zal - met name bij de creme - toch net iets anders zijn.
Ah, slimquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:18 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik heb de depper en als het leeg is vul ik weer bij met het gewone flesje
Je pis en een hogere concentratie uit je andere klieren. Zweet's primaire functie is afkoeling. Pas een secundaire functie is afvalstoffen afvoeren, maar dat kan ook goed door je nieren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:41 schreef Houtspeer het volgende:
En waar gaan de afvalstoffen dan heen als ze niet uit je oksels komen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |