dan heb ik die over het hoofd gezienquote:
over welk nummer heb je het dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:01 schreef Nosh het volgende:
Ik ben benieuwd. Als het ook maar een schim van hun self-titled debuut is, dan ben ik erg, erg gelukkig.
Blijft een weergaloze plaat, al staat hun allerbeste nummer natuurlijk op I against I.
http://www.youtube.com/watch?v=1SU-7OxVcOoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:55 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
over welk nummer heb je het dan?
dat is zeker een tof nummerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:56 schreef Nosh het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=1SU-7OxVcOo
Maar da's logisch.
Niks heilig huisje. Lees American Hardcore, A Tribal History van Stephen Blush er maar op na.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:18 schreef ikheetmartijn het volgende:
Heilig huisje als ik zeg "homofoobs!"?
Muzikaal zeer te pruimen btw
Ik heb het album net gehaald, maar zeker weten dat ik even ga buurten voor die versie.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:48 schreef vingerplant het volgende:
Ik heb hem maar in deze vorm besteld:
[afbeelding]
Volgens mij niet limited, dus verkrijgbaar voor eenieder
Het productieproces van het vinyl heeft vertraging opgelopen maar hij kan nu elk moment uitkomen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:28 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik heb het album net gehaald, maar zeker weten dat ik even ga buurten voor die versie..
Magistraal album trouwens. Nog steeds die positieve boodschap, en het afmixwerk (waardoor met name de punknummers een brei van geluid zijn, waarbij de gitaar weggedrukt wordt door de zang en bass) geeft het een heel authentiek gevoel.
Hele grote groeiplaat dit, kan voor mij zo het album van het jaar worden.
Ik vroeg me net af waarom die stilte er was. Alsof iedereen het wel beseft, maar niemand het wilt zeggen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:20 schreef Jan237 het volgende:
Iemand geweest vanavond? Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vond de wanprestatie die HR daar neerzette ontluisterend en pijnlijk. Zelden iemand gezien die er zo met z'n pet naar gooide.
Bedankt voor de tip, serieus! Even aan mijn wenslijst toevoegen. De documentaire met dezelde naam vond ik erg tof, dus de verwachtingen zijn er.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:36 schreef Jan237 het volgende:
Hé Nosh, sterker nog: ik heb New Recovery van NRA grijs gedraaid sinds vorige week.
Maar ja, lees American Hardcore van Steven Blush er maar op na. Hij zegt dat je spijtig genoeg alleen maar kan constateren dat Bad Brains in sociale en emotionele zin voor zichzelf alles verpest heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |