Cor en Cora schrijven zich een RSI voor die jongen !quote:Op maandag 26 maart 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
Is het jullie als eens opgevallen, dat Billie altijd brieven krijgt met papier uit een Multo-map?
quote:Op maandag 26 maart 2007 21:47 schreef scanman01 het volgende:
Damn.. Huub heeft mij nu zelfs aan het twijfelen. Eigenlijk is hij gewoon heel erg eerlijk geweest tegen Lieke. Het is allemaal heel dubbel. Voor mij wel tenminste. Aan de ene kant vind ik dat hij het niet kan maken om zich nu al zo op te stellen, maar aan de andere kant.... Hij neemt wel een enorm risico door zo eerlijk te zijn. Damn, wat een situatie. En Lieke is stapelgek op hem, dus die gaat er nog voor een deel in mee ook.
Opzich zijn multomappen wel heeeel erg cool, vooral die met stippen eropquote:Op maandag 26 maart 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
Is het jullie als eens opgevallen, dat Billie altijd brieven krijgt met papier uit een Multo-map?
Je zegt dat je het maar moet kunnen, de liefde weerstaan om er later voor open te staan.quote:
Huub zegt dat wel heel erg gemakkelijk vind ik ookquote:Op maandag 26 maart 2007 21:49 schreef Kinga het volgende:
fuck you Huub... met je ik hou van je
Korter dan Jaap zijn Grote Liefde kent .....quote:Op maandag 26 maart 2007 21:51 schreef milk-shake het volgende:
huub heb gezegd dat ie van haar houdt...........hoe lang konden ze elkaar![]()
Boys from Brazilquote:Op maandag 26 maart 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
Wat is er aan de hand, 3 dezelfde posts van 3 verschillende users.
qawl
Fonk
Rest
Kloontjes?
Nee daar moet je nog even geduld mee hebben tot het feest.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:52 schreef proh het volgende:
Lieke is net weggegaan? (ik kom net binnen hier)
is die "love story" nu dan ook eindelijk voorbij en kunnen we weer leuke dingen verwachten?
Op die manier. Ik snap je.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je zegt dat je het maar moet kunnen, de liefde weerstaan om er later voor open te staan.
Dan denk ik, das een eitje als je het vergelijkt met de andere optie, nu toegeven maar bij het eerste het beste feessie weer afscheid moeten nemen omdat meneer niet trouw wil zijn.
Een complotje denk ikquote:Op maandag 26 maart 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
Wat is er aan de hand, 3 dezelfde posts van 3 verschillende users.
qawl
Fonk
Rest
Kloontjes?
Lieke komt toch ook niet uit een ei !quote:Op maandag 26 maart 2007 21:47 schreef scanman01 het volgende:
Damn.. Huub heeft mij nu zelfs aan het twijfelen. Eigenlijk is hij gewoon heel erg eerlijk geweest tegen Lieke. Het is allemaal heel dubbel. Voor mij wel tenminste. Aan de ene kant vind ik dat hij het niet kan maken om zich nu al zo op te stellen, maar aan de andere kant.... Hij neemt wel een enorm risico door zo eerlijk te zijn. Damn, wat een situatie. En Lieke is stapelgek op hem, dus die gaat er nog voor een deel in mee ook.
Brian in ieder geval niet.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:54 schreef scanman01 het volgende:
Eric: "Hoe moeilijk is het hier om monogaam te blijven?"
Huub: "On-fucking-mogelijk."
Eric: "Hoezo? Er komt hier niemand!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |