Jij bent mijn jongetje?quote:Op maandag 26 maart 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
Wat zei Lieke tegen Huub, nadat hij zei.....je bent mijn meisje.
Ik kon het niet verstaan, iemand?
Ik hoop dat Lieke bieten heeft gegeten en dat tijdens het tongen doorgeeft aan Huub, zodat híj morgen de roze tanden heeft. Of heeft hij zich niet laten bleken?quote:Op maandag 26 maart 2007 21:35 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
LOL .. Brian zit er wel vaker naast. Ik hoop dat hij norgen wakker wordt met een roze gebit.
Ik hoor het Nena al zeggen: Schoonheid zit van binnen Natasia, kijk maar naar Jaapquote:Op maandag 26 maart 2007 21:43 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ach Neentje .... zucht .. ik mis die meid nog steeds. Háár gevoel voor humor en Jaap naast zich aan tafel had ik wel mee willen maken.
Nee, je laten bedonderen door Huub, das emotioneel een stuk minder heavy.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:45 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Mja qua ratio wel mee eens maar je moet het ook emotioneel kunnen bolwerken.
En dit soort caps zit ze dan vervolgens als een gek te verzamelen om ze op d'r Hyves te zettenquote:Op maandag 26 maart 2007 21:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En toen vertrok Lieke ........
[afbeelding]
Ik was al bang dat ze nooit meer ging!quote:Op maandag 26 maart 2007 21:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En toen vertrok Lieke ........
[afbeelding]
inderdaadquote:Op maandag 26 maart 2007 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoor het Nena al zeggen: Schoonheid zit van binnen Natasia, kijk maar naar Jaap![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 21:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, je laten bedonderen door Huub, das emotioneel een stuk minder heavy.
Ga je het niet over de andere bewoners hebben?quote:Op maandag 26 maart 2007 21:46 schreef Fonk het volgende:
Huub is de grootste klootzak van de Nederlandse televisie
- Huub discrimineert moslims (`koran`), 2e wereld slachtoffers (`Auswitz`), Antillianen (`vieze antilliaan`)
- Huub bedreigt mensen met de dood (`Nathanael ik geef je 6 messteken`, `Jaap hang jezelf op aan een boom`)
- Huub heeft bijna al zijn vriendinnen bedrogen met andere meisjes, 0 respect voor vrouwen
- Huub pest zwakke mensen
etc
Maarja hij is tenminste wel eerlijk dus hij is goed.
Want als je eerlijk bent, ben je altijd goed toch?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoor het Nena al zeggen: Schoonheid zit van binnen Natasia, kijk maar naar Jaap![]()
Je valt in herhaling.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:46 schreef Fonk het volgende:
Huub is de grootste klootzak van de Nederlandse televisie
Anders ik wel.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ze nooit meer ging!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |