quote:Op maandag 26 maart 2007 22:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee jij moet gewoon even met beide beentjes op de grond komen en inzien en accepteren dat er mensen bestaan die anders dan jij over dingen denken ipv ze meteen als een kip zonder kop uit te willen schelden
Of ga je je commentaar op Sylvia nu ook even uitprinten en naar ze toesturen met megagroot je naam erbij![]()
![]()
Dat is helemaa prima ja. Ik vind dat ze nu helemaal fout bezig is en zou er geen moeite mee hebben om dat te vertellen inderdaad. Ik plaats alleen constant reacties over bewoners. JIJ reageert héél vaak op posts van mij en dat is dus NIET de bedoeling. Daar gaat het om.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee jij moet gewoon even met beide beentjes op de grond komen en inzien en accepteren dat er mensen bestaan die anders dan jij over dingen denken ipv ze meteen als een kip zonder kop uit te willen schelden
Of ga je je commentaar op Sylvia nu ook even uitprinten en naar ze toesturen met megagroot je naam erbij![]()
![]()
Ja!!!quote:Op maandag 26 maart 2007 22:16 schreef ruby het volgende:
Hela hola, de fontein is aan het sproeien, ik zie de poort. Komt er een nieuwe bewoner?
dat zou zoooo welkom zijn .............na alle liekegebeurenquote:Op maandag 26 maart 2007 22:16 schreef ruby het volgende:
Hela hola, de fontein is aan het sproeien, ik zie de poort. Komt er een nieuwe bewoner?
Open jij nou maar de topics. Dat doe je goed!quote:Op maandag 26 maart 2007 22:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ennnnnnn, klaar met op de man spelen en verder ontopic!
Nou het bijschaven nog...quote:Op maandag 26 maart 2007 22:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Het liedje ging goed!
Alleen zij niet..quote:Op maandag 26 maart 2007 22:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Het liedje ging goed!
Ja ze kunnen veel tegenwoordigquote:Op maandag 26 maart 2007 22:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Het liedje ging goed!
Maar hij heeft wel gelijk.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:19 schreef demins het volgende:
[..]
Open jij nou maar de topics. Dat doe je goed!![]()
En hou jij je bek, dat doe je ook goedquote:Op maandag 26 maart 2007 22:19 schreef demins het volgende:
[..]
Open jij nou maar de topics. Dat doe je goed!![]()
wat doe jij nu dan................DGK Redactiequote:Op maandag 26 maart 2007 22:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is helemaa prima ja. Ik vind dat ze nu helemaal fout bezig is en zou er geen moeite mee hebben om dat te vertellen inderdaad. Ik plaats alleen constant reacties over bewoners. JIJ reageert héél vaak op posts van mij en dat is dus NIET de bedoeling. Daar gaat het om.
Ik ben gewoon teleurgesteld.quote:
Noodzakelijk kwaad helaas...quote:Op maandag 26 maart 2007 22:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik ben gewoon teleurgesteld.![]()
Reken je op een nieuwe bewoner, komt die gekke Natasia gewoon thuis.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |