Die pikt het wel want ze heeft een ander doel dan Huub.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:18 schreef Clank het volgende:
Als Lieke er nu mee in stemt klopt er echt iets niet. Ze zei tegen Amanda nog dat ze er problemen mee zou hebben als Huub een ander zou zoenen...
Hoppa Lieke... terug naar de redactie.... missie mislukt.
LOL .. Brian zit er wel vaker naast. Ik hoop dat hij norgen wakker wordt met een roze gebit.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens Braaaaajen wordt zalm wit als het uit de oven komt![]()
Tja zolang ze het niet zelf hoeven te betalen he? Dan komt het niet zo nauw. Net als de 2 wekelijkse extension beurt van Natasia á 700 euro per keer.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:29 schreef Sarah-Louise het volgende:
Dat eten is niet wit .... dat eten mag niet van de tandenblekerts ...
I'm loving it.quote:
Ja en iemand zei viir het eten: " Bak je de zalm ?"quote:Op maandag 26 maart 2007 21:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens Braaaaajen wordt zalm wit als het uit de oven komt![]()
Wat een sukkel ook om Brian te vertrouwenquote:Op maandag 26 maart 2007 21:35 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
LOL .. Brian zit er wel vaker naast. Ik hoop dat hij norgen wakker wordt met een roze gebit.
In de platenstudio.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:37 schreef solara4 het volgende:
waar is natasia????
In de studio plaatje opnemen met Cheyennequote:Op maandag 26 maart 2007 21:37 schreef solara4 het volgende:
waar is natasia????
ceedeetje opnemen met haar dochter ... die opnamemensen hebben koppijn vanavond!quote:Op maandag 26 maart 2007 21:37 schreef solara4 het volgende:
waar is natasia????
Vreemd genoeg is het aan.quote:
Huub valt idd. in herhaling.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:38 schreef Marrije het volgende:
Als ik Lieke was zou ik ook niet meer antwoorden, alles is wel gezegd.
Zangkunsten aan het verpesten van haar dochter.....quote:Op maandag 26 maart 2007 21:37 schreef solara4 het volgende:
waar is natasia????
Gisteren was haar kleine mannetje jarig. Natasia zal er wel meteen een kinderfeestje aan vastknopen !quote:Op maandag 26 maart 2007 21:38 schreef Clank het volgende:
[..]
In de studio plaatje opnemen met Cheyenne
Ik heb Lieke pas nog horen zeggen dat ze er niet aan wilde beginnen als Huub geen eeuwige trouw belooft.quote:
Dat duurt wel effe nog dan, voor dat er goed opstaatquote:Op maandag 26 maart 2007 21:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
ceedeetje opnemen met haar dochter ... die opnamemensen hebben koppijn vanavond!
Ik vrees het ergste .....quote:Op maandag 26 maart 2007 21:39 schreef solara4 het volgende:
oke, dat gaan ze toch niet uitbrengen toch????
quote:Op maandag 26 maart 2007 21:41 schreef droomkoningin het volgende:
als ik in deze situatie had gezeten en echt gek op huub zou zijn... dan had ik gezegd...ik ben gek op je, ik geloof je.. maar jij moet nu je spelletje spelen... en als je daar klaar mee bent dan zien we wel weer
Dat is duidelijk - Huub heeft er geen doekjes om gedraaid. Lieke weet waar ze aan toe is.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb Lieke pas nog horen zeggen dat ze er niet aan wilde beginnen als Huub geen eeuwige trouw belooft.
Dan zou je dus zeggen: het is nog niet eens aan.
En dat is het enige verstandige als de liefde oprecht is.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:41 schreef droomkoningin het volgende:
als ik in deze situatie had gezeten en echt gek op huub zou zijn... dan had ik gezegd...ik ben gek op je, ik geloof je.. maar jij moet nu je spelletje spelen... en als je daar klaar mee bent dan zien we wel weer
Ach Neentje .... zucht .. ik mis die meid nog steeds. Háár gevoel voor humor en Jaap naast zich aan tafel had ik wel mee willen maken.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:41 schreef Sug4r het volgende:
Nena had dat vestje in het wit
Ja dat is het slimst maar daar heeft ze niets aan want dan is ze niet genoeg meer in beeldquote:Op maandag 26 maart 2007 21:41 schreef droomkoningin het volgende:
Het schijnt dat haar schoonmaak-capaciteiten nou niet bepaald goed zijn. Dus als het over is met Huub is ze waarschijnlijk haar baan kwijtquote:Op maandag 26 maart 2007 21:42 schreef Yollie het volgende:
Lieke gaat even denken maar die komt weer op hangende pootjes terug want ze wil haar tv momenten niet missen.
ik ben slimquote:
Mja qua ratio wel mee eens maar je moet het ook emotioneel kunnen bolwerken.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:41 schreef droomkoningin het volgende:
En Amanda en Ilona in het zwart, toeval of dezelfde stylist?quote:Op maandag 26 maart 2007 21:41 schreef Sug4r het volgende:
Nena had dat vestje in het wit
Hij denkt dat het goed is voor zijn tanden omdat het ook wit isquote:Op maandag 26 maart 2007 21:44 schreef solara4 het volgende:
lijkt wel of Jaap kauwt op zijn melk gatver
Ik ookquote:Op maandag 26 maart 2007 21:43 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ach Neentje .... zucht .. ik mis die meid nog steeds. Háár gevoel voor humor en Jaap naast zich aan tafel had ik wel mee willen maken.
Nou idd.... Zonde hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 21:43 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ach Neentje .... zucht .. ik mis die meid nog steeds. Háár gevoel voor humor en Jaap naast zich aan tafel had ik wel mee willen maken.
Dus Lieke moet erover nadenken en Huub noemt haar zijn meisje.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is duidelijk - Huub heeft er geen doekjes om gedraaid. Lieke weet waar ze aan toe is.
Bulkpartijtje bij de Lidlquote:Op maandag 26 maart 2007 21:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
En Amanda en Ilona in het zwart, toeval of dezelfde stylist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |