Zoiets zei hij ook, dan moet je nu gaan.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:40 schreef Ferdii het volgende:
[..]
als ik huub was had ik gezegd, "prima, doeg! zie je morgen wel weer mijn bed opmaken"
nou, dat minachtende mannetje enzo, zou Lieke ingeschakeld zijn om de populariteit van Huub fikse schade toe te brengen? Als ik alle reacties hier zo zie lijkt haar dat aardig te lukken!quote:Op maandag 26 maart 2007 20:41 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ben ik het alweer helemaal met je eens, Scan!
Ik vind het toch niet zo gek veel gevraagd van Lieke, erlijk gezegd.
Dom, onnodig stoer en halsstarrig hoe Huub zich nu opstelt. Daarbij heb ik sterk de indruk dat hij erg beïnvloed is door met name Sylvia's mening en opstelling richting Lieke.
Als hierdoor zometeen Lieke de deur uitloopt is voor mij heel SHE flink gedaald in mijn achting.
Ja dat wel maar wel jammer dat ze denkt dat ze Huub kan veranderen, dat is zonde van haar tijd.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:43 schreef Kinga het volgende:
Wel respect dat ze niet over zich heen laat walsen door die praatjes van Huub...
Jammer dat ze ook altijd meteen alles doorverteld. In de groep van SHE is ze best leuk.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:45 schreef the_undertaker het volgende:
Brian is weer informatie aan het bewerkstelligen via AmanDEL
In hoeverre heeft het zin je grens aan te geven (je mag niet met een andere vrouw het bed in) als Huub al heeft laten weten dat monogamie niks voor hem is en dat ie niet kan beloven dat er niks gebeurt met een ander op het eerste de beste feestje dat voorbij komt. Als iemand zoiets zegt dan weet je toch genoeg???quote:Op maandag 26 maart 2007 20:42 schreef akveor het volgende:
[..]
tuurlijk maar dat wil toch niet zeggen dat Lieke d'r grenzen niet mag aangeven...?
Huub kan ook niet verwachten dat een relatie alleen maar op zijn voorwaarde gaat. Het is altijd geven en nemen.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:44 schreef Kinga het volgende:
Huub is gewoon NIET de perfecte schoonzoon, verre van zelfs, deal with it Lieke...Get out while you still can
Word je wakker???? Nou dat wordt tijdquote:Op maandag 26 maart 2007 20:47 schreef scanman01 het volgende:
Krijgen jullie ook zo'n enorme nare bijsmaak van wat Huub nu allemaal zegt.
Lieke moet echt gewoon weg gaan nu.
Hand op mijn hart.... dat doe ik niet. Vond het ook erg cru van hem gesteld. Huub spiegelt nu alle mannen naar zijn speigelbeeld.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
Huub: Iedere vent die zegt dat hij nooit vreemdgaat is een huichelaar.
Kom maar op met commentaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |