abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 september 1999 @ 20:15:00 #1
118 Roodaap
Scheerkaaldiebever
pi_192172
Bart bewijst vanavond wederom zijn enorme intellect. Hij gaat 1 keer snowboarden, was daar wel ERG goed in, en werd me daar toch bruin, want dat lukt wel als het 25 graden is.
Oh, oh wanneer mag ik weer stemmen? En dan op wie. Nep Macho Bart of de tattoo-heks?
<P>
pi_192173
Niet op de tattoo heks natuurlijk! die hebben we nodig om nog enige actie te krijgen deze herfst!

Bianca stook nog wel een vuurtje voor ons!

Ruud is me te rustig, te goed!

"hadden we maar allemaal op Tara gestemd"
Maurice 26/09/99
pi_192174
Wat ik opmerkelijk vond was het feit dat Sabine deze kletspraat van Mister Bart zogenaamd leuk vond (giebel, lach, giebel) waarna ze het plotseling 'koud' kreeg. Doel: Bart, wrijf me lekker warm met die grote handen van je.

Maar..... Bart had het na 1 keer wrijven al weer gezien...verdacht?

I'm sorry. Did I break your concentration?
pi_192175
Neeee.. Bart moet ook blijven...
puur om het feit dat andere bewoners zich straks aan hem gaan ergeren, en wie weet wat daar nog voor een "spektakel" uit voortvloeit.
Nee laten we bewoners wegstemmen die ECHT niets in te brengen hebben (toch willem?)
Ideeën zijn welkom.
Not a BIG Brother, Yet always watching...
** May the TARA-Force be with you! **

pi_192176
quote:
op 09-27-1999 om 08:32 PM schreef BigFaymer het volgende:
Niet op de tattoo heks natuurlijk! die hebben we nodig om nog enige actie te krijgen deze herfst!

Bianca stook nog wel een vuurtje voor ons!

Ruud is me te rustig, te goed! Laat iedereen een zakje wiet per tennisbal over het hek slaan. Wie weet wordt het dan toch nog gezelli. Zeker nu tatoowomen haar pillen kwijt is!!!! Was geen horloge!!!!

FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 september 1999 @ 22:55:00 #6
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_192177
Dus Tatooheks moet blijven voor de actie
'De Ouwe Rukker' voor de 18+ gesprekken
Sabine en bart voor eventuele romantiek
Willem om te koken
Huismiep Karin om op de kindjes te letten, dat het niet uit de handloop etc. en schoon te maken.

Dus wie blijft er over: Maurice

DAAAAG

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_192178
Alhoewel, binnenkort gaan Maurice en Sabine elkaar wat aardiger vinden. Let maar op.

Jelle

pi_192179
Maurice en Sabine volgens mij ook een hot item....dan kan Bart wel gaan....kan hij mooi zijn sigaretten aan Euclypta afgeven....
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_192180
vergeet ook de relatie Maurice en Bart niet:

Wordt het sex
of
Wordt het ruzie

I'm back, big as life and twice as ugly!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 september 1999 @ 23:38:00 #10
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_192181
OK, je maakt me wel benieuwd. Maurice mag dus blijven, wie gaat er dan uit?
Sabine en Bart dus niet.
De toverkol kan ook nog wat Topics gaan vullen
Ruud is onmisbaar (voorlopig dan)
Blijven over Willem en Karin
Wat is belangrijker, een goede maalijd of een schoon huis en moederlijkadvies?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_192182
Tja wie moet er nu weg...ehhhh, nou ik vindt het errug rot maar misschien is het lot voor Ruud een feit! Ruud is inderdaad TE goed en zorgt ieder keer voor een lach. Dus als Ruud weg is zullen er alleen maar irritaties ontstaan en da´s super!.....Sorry Ruud maar ik wil bloed zien
Domme Blondjes zijn niet Blond

dinsdag 28 september 1999 @ 17:38:00 #12
118 Roodaap
Scheerkaaldiebever
pi_192183
Bart is een LUL. De tattoo heks een ongelofelijke domme, vieze, egocentrische... trut. Daarom zouden ze eruit moeten. Maar ok ok, ik geef toe dat we eigenlijk wel wat actie willen en moeten dus de eikels erin blijven en de aardige/leuke eruit. Dan is Ruud helemaal niet zo'n slecht idee.
Maar helaas krijgen die eikels dan het idee dat ze leuk of populair zijn, en ik wil die Bart zo graag zien kijken als ie de melding krijgt dat ie op moet rotten.
<P>
pi_192184
Wat is belangrijker??? eten of moederlijk gezanik...

Goed eten is dus belangrijk....

Daaag Karin (hij moet daaarin (hey dat rijmt))

Ruud moet blijven omdat jullie veel over hem zeiken (al is z'n gitaar niet zo goed meer gestemd)

Duh!

Not a BIG Brother, Yet always watching...
** May the TARA-Force be with you! **

pi_192185
Is het niet leuker om juist de kok van het geheel eruit te gooien? Ik wil wel eens zien wat er gebeurt na 25 dagen gebakken eieren en rauwe aardappels!!!!
It is better to rule in hell, than to serve in heaven......
pi_192186
Ik wil niet lullig doen hoor maar ik heb ook wel eens geskied met 25 graden....te warm voor je skikleren....raar maar waar.
(.)(.) | J'habite à Tavernes, le Var, France.
pi_192187
Heh Chief....Heet jouw broer soms Bart?
Domme Blondjes zijn niet Blond

pi_192188
Willem moet er gewoon uit, hij is een zacht ei, zegt ie dat ie er van baalt dat ie steeds moet koken. Niemand reageert, dus wat doet dat ei.........gaat ie weer koken!
Zonder kok krijgen ze vast ook ruzie over wie er moet koken, levert tenminste weer spanning op.
You can reach your goals, I'm living proof beafcake, BEAFCAKE! - Eric Cartman

dinsdag 28 september 1999 @ 19:25:00 #18
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_192189
ik denk dat het eigenlijk geen reet (niet die van ruud) uitmaakt wie er uitgaat
Ze zijn geen van alle leuk
Sabine lacht alleen een beetje truttig op een echte romance hoeven we niet te wachten
Bianca denkt dat ze heel wat is met haar zweverige gelul
Karin kan beter weer lekker voor d'r kinderen gaan zorgen (alhoewel die jong zullen wel blij zijn dat ma ff weg is)
Willem zie je ook alleen maar achter zn fornuis staan
Maurice zie je eigenlijk nooit
Bart heeft een grote mond maar die zie ik ook geen actie nemen naar sabine en ook geen actie naar maurice trouwens
Rest eigenlijk alleen nog ruud
Nou laat hem winnen kan die van die 250.000 gelijk een oogcorrectie laten doen want das hard nodig
pi_192190
quote:
op 09-28-1999 om 06:22 PM schreef Avé het volgende:
Willem moet er gewoon uit, hij is een zacht ei, zegt ie dat ie er van baalt dat ie steeds moet koken. Niemand reageert, dus wat doet dat ei.........gaat ie weer koken!
Zonder kok krijgen ze vast ook ruzie over wie er moet koken, levert tenminste weer spanning op.

Moet er nog meer gezegdt worden: Brood en spelen. Nou vervelen doen ze zich al nu ook geen "brood" (willem de voeder)meer. kijken hoe gauw er wat gebeurd.

when you hate it you know you can feel but
when you love it you know it's not real
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')