Vind ik dus ook......quote:Op maandag 26 maart 2007 19:53 schreef Vandaag... het volgende:
Dat Lieke hier op in gaat zeg, ze hoeft zich toch niet te verantwoorden aan Snollie.
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:53 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik heb net effe een topic gestart met het filmje etc... Handig om daar een speciaal topic voor te hebben voordat DGK_REDAKTIE het "vergeet"
Ja word ze door een wicht van 19 even aan de tand gevoeldquote:Op maandag 26 maart 2007 19:53 schreef Vandaag... het volgende:
Dat Lieke hier op in gaat zeg, ze hoeft zich toch niet te verantwoorden aan Snollie.
Ik vrees dat de mailbox het niet aankan bij Tien.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:53 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik heb net effe een topic gestart met het filmje etc... Handig om daar een speciaal topic voor te hebben voordat DGK_REDAKTIE het "vergeet"
Not this one, though...quote:Op maandag 26 maart 2007 19:55 schreef FdW het volgende:
Lieke is het type girl next door, waar iedere jongen in de buurt van droomt![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik denk wel dat Huub van niets wist, 's ochtends was het ook zo vreemd, eerst hun kamer niet in beeld, en dan opeens wel terwijl ze al aan de koffie zitten.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat verhaal geloof je toch echt niet.
Ze stelt vragen die een hoop Fokkers haar ook zouden willen stellen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |