schopje GC?--------------->quote:Op maandag 26 maart 2007 17:02 schreef gablentz het volgende:
Nu reis ik vaak van en naar Den Haag...
Tussen CS en HS staat er zoeen stukje graffiti op een muur met de tekst:
Brosgtgal
Al 3 jaar vraag ik me af wat dat nou toch betekent![]()
Ja dat vraag ik mezelf ook al een tijdje afquote:Op maandag 26 maart 2007 17:02 schreef gablentz het volgende:
Nu reis ik vaak van en naar Den Haag...
Tussen CS en HS staat er zoeen stukje graffiti op een muur met de tekst:
Brosgtgal
Al 3 jaar vraag ik me af wat dat nou toch betekent![]()
Het antwoord op het helal, het leven en alles is 42, dipshit.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:06 schreef IHVK het volgende:
Brosgetal dôh
Dat is getal nummer 23, en dat getal is het antwoord op ons leven.
Zie dit topic:
alles is 23
Nee, dat was vroeger.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:25 schreef dork22 het volgende:
[..]
Het antwoord op het helal, het leven en alles is 42, dipshit.
Jongens die ene bekende DJ zegt het volgens mij goedquote:Op maandag 26 maart 2007 18:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
Bros is zijn tagname
GT -> Crewname
Gal -> Waarschijnlijk Galaxy of iets dergelijks.
Ik vroeg me al af waar ik hem van kendequote:Op maandag 26 maart 2007 20:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jongens die ene bekende DJ zegt het volgens mij goed
quote:Op maandag 26 maart 2007 18:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
Bros is zijn tagname
GT -> Crewname
Gal -> Waarschijnlijk Galaxy of iets dergelijks.
Dat is zo met die CHEMTRAILSS!!!111!! en dan iedereen slapen enzo jeweets!11 EN DAN DOEN OVERHEIDSTROEPEN DAT!!!!!11einz!!!11quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:47 schreef jitzzzze het volgende:
Maar wanneer wordt zoiets gespoten? Ik heb nog nooit iemand dat zien doen, en toch verschijnt het overal.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:48 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Dat is zo met die CHEMTRAILSS!!!111!! en dan iedereen slapen enzo jeweets!11 EN DAN DOEN OVERHEIDSTROEPEN DAT!!!!!11einz!!!11![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |