heel herkenbaarquote:Op maandag 26 maart 2007 18:52 schreef Spyronius het volgende:
Daarnaast vindt hij het een sport om in een doos te gaan zitten die eigenlijk te klein voor hem is.
ik ruim plastic zakken bij voorbaat al op. 1 van onze katten gaat namelijk altijd over die dingen heen pissen als ze blijven liggen. niet echt erg fijn zeg maarquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
Als ik een plastic zak op de grond leg maak ik wel eerst de handvaten stuk want daar kunnen ze wel eens in blijven hangen!
Proberen..paar keer...wij hebben ook een balkon maar ze komen er alleen op als we erbij zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:23 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
ha dat klinkt net als mijn kat![]()
weet iemand trouwens hoe je een kat het beste aan een tuigje kunt laten wennen? we hebben namelijk een balkon(zijn pas verhuisd)
Heb je ze dan aan een tuigje of gewoon los? ik ben nl een beetje bang dat hij van 5 hoog naar beneden donderd! hij is niet echt de handigstequote:Op dinsdag 10 april 2007 11:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Proberen..paar keer...wij hebben ook een balkon maar ze komen er alleen op als we erbij zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |